Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد رستمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از راه اندازی سامانه الکترونیکی ستاد تسهیل خبر داد و گفت: متقاضیان برای استفاده از شرایط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید از طریق سامانه به نشانی الکترونیکی tashil.stsm.ir درخواست خود را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او تاکید کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی می‌توانند برای پیگیری مصوبات مربوط به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از طریق سامانه به نشانی الکترونیکی hamahang.stsm.it اقدام کنند.

بیشتر بخوانید

تاکید بر شناسایی مشکلات و موانع واحد‌های تولیدی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری ۶۸ نشست کمیته‌های تخصصی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال گذشته گفت:۴۹.۵ درصد مصوبات این نشست‌ها در سال ۱۳۹۹ اجرایی شد.

رسمی افزود: در سال گذشته برای تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری ۴۳۹ مصوبه به تصویب رسید که از این تعداد تاکنون ۲۱۷ مصوبه برابر ۴۹.۵ درصد اجرا شده و ۲۲۲ مصوبه در دست اجرا است.

او گفت: ۷۷ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال گذشته مربوط به پرونده‌های بانکی شامل استمهال، تقسیم دوباره و چک‌های برگشتی بوده است.

رستمی اضافه کرد: ۱۴ مورد از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری در سال ۱۳۹۹ به امور زیربنایی و زیرساخت‌ها، هفت مورد به تامین انرژی و آب، ۲ مورد به امور مالیاتی و ۶۴ مورد به سایر موضوعات ارتباط دارد.

به گفته او؛ بیشترین مشکلات واحد‌های تولیدی چهارمحال و بختیاری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مرتبط با امور مالیاتی، تامین اجتماعی و بانک‌های عامل است.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیل و رفع موانع تولید کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌ و بختیاری تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز (جمعه) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت _ به شرح زیر است:

اردل: ۴۷.۴
ایلبگی: ۸.۳
بازفت: ۴۶.۴
بروجن: ۵.۵
بلداجی: ۱۵
بن: ۱۱.۷
دوآب صمصامی: ۳۶.۵
سامان: ۱۳.۴
سورشجان: ۱۷
شلمزار: ۲۶.۶
شهرکرد: ۱۸.۱
فارسان: ۲۴.۶
فرخ شهر: ۱۳.۷
کوهرنگ: ۴۸.۹
خانمیرزا: ۲۷.۴
لردگان: ۳۳.۱
لیرابی: ۵۲.۴
مال خلیفه: ۲۸.۲

کد خبر 750398

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت اعلام شد
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در دو سامانه مودیان و جامع تجارت لازم نیست
  • عدم الزام فعالان حوزه طلا و و جواهر به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در ۲ سامانه مودیان
  • خبر مهم برای طلافروشان؛ جزییات ثبت صورتحساب در ۲ سامانه
  • عدم الزام فعالان حوزه طلا و جواهر به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در ۲ سامانه مودیان
  • فعالان طلا و جواهر به ثبت صورتحساب الکترونیکی در 2 سامانه الزامی ندارند
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس