Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، انتشارات مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) با همکاری انتشارات ولایت فاندیشن هندوستان، 5 عنوان کتاب را به دو زبان انگلیسی و اردو چاپ و منتشر کرده است.   کتب مذکور عبارتند از :  وقعه الطف تألیف : ابی مخنف و با تحقیق حضرت آیت الله یوسفی غروی به زبان اردو   اعلام الهدایه (جلد 3) ـ حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) : تألیف حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید منذر حکیم به زبان اردو   امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) موجود موعود تألیف : آیت الله جوادی آملی به زبان انگلیسی    احیای تفکر اسلامی : تألیف آیت الله مرتضی مطهری (رحمه الله علیه) به زبان انگلیسی   الصلاه معراج المومن : تألیف : گروه تألیف مجمع به زبان انگلیسی   انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تقریب

کلیدواژه: زبان انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است


رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما افزود: بررسی بیانات رهبر انقلاب نشان می‌دهد که ایشان همه جوانب مهم نشر را از جمله طراحی جلد تا آثار فاخر، ترجمه معکوس به زبان‌های دیگر و تولید و توزیع کتاب همواره مورد توجه شان بوده است.
وی گفت: ایشان در حوزه کتاب‌های دفاع مقدس بر موضوع ثبت و ضبط خاطرات تاکید کرده اند وگرچه انتشار ۳۰ هزار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس نشان از تمرکز نویسندگان بر این مباحث است، اما کافی نیست و کار‌های به زمین مانده زیادی وجود دارد.
آقای مختارپور افزود: علاوه بر بیانات، تقریظ‌هایی که ایشان بر کتاب‌ها نوشته اند همیشه جریان ساز بوده و به دنبال هر تقریظ یک جریان ادبی حاصل شده است.
به گفته آقای مختارپور رشد ادبیات داستانی بعد از پیروزی انقلاب رقم خورد و با انتشار تقریظ‌های رهبر انقلاب بر کتاب‌ها که از دهه هشتاد کلید خورد کتاب‌های دفاع مقدس به موضوع‌های مختلف و بر زمین مانده جنگ تحمیلی پرداختند.

دیگر خبرها

  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند