Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@18:20:02 GMT

زندی سرپرست کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۱۰۳۸

زندی سرپرست کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی شد

طی حکمی از سوی رییس فدراسیون، سرپرست کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، طی حکمی از سوی عبدالمهدی نصیرزاده، امیر زندی به عنوان سرپرست کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای امیر زندی

با سلام و تحیت؛

احتراما، نظر به مراتب تخصص، تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی، بنا به پیشنهاد رئیس محترم انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی و به موجب این حکم به سمت « سرپرست کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران» منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتـظار دارم با جدیت نسبت به پیگیری مسئولیت های مدیریتی خود در این سمت مطابق ضـوابط و مقررات موضـوعه کوشا بوده و نسبت به اجرای امور ذیل اهتمام جدی معمول دارید:

1-  تدوین برنامه ای راهبردی جهت رشد و توسعه این رشته ورزشی

2- تلاش در راستای هر چه باشکوه تر برگزاری مسابقات داخل اعم از ملی، لیگ و... با هماهنگی رئیس انجمن

3- اهتمام در جهت اشاعه فرهنگ ورزش پاک

4- سایر امور محوله بر اساس قوانین و مقررات مربوطه

امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور موفق و موید باشید.

عبدالمهدی نصیرزاده – رییس فدراسیون

 

گفتنی است؛ امیر زندی سرپرستی مسابقات فیتنس قهرمانی کشور که طی روزهای 19 و 20 فروردین ماه در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد را برعهده داشت و ابلاغ خود را از دست رافائل سانتونخا، رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام دریافت کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهار بازیکن برای ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات مرحله یک چهارم پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

 شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفری و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی