Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:20:46 GMT

پدیده آرسنال می تواند برای رئال یا سیتی بازی کند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۱۶۸۹

پدیده آرسنال می تواند برای رئال یا سیتی بازی کند

کیه ران تیرنی مدافع چپ اسکاتلندی آرسنال را یکی از استعدادهای بزرگ فوتبال دنیا می دانند.

به گزارش "ورزش سه"، کیه ران تیرنی که از سلتیک به آرسنال ملحق شده،  یکی از بهترین مدافعان چپ لیگ برتر محسوب می شود. او تنها 23 سال دارد و در دو سال گذشته توانسته ارزش هایش را در آرسنال اثبات کند. تیرنی زیر نظر میکل آرتتا جهش خیره کننده ای داشته و نه تنها در جمع توپچی ها که در تیم ملی اسکاتلند نیز جایگاه ثابتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

چارلی آدام بازیکن اسکاتلندی سابق لیورپول و استوک سیتی در مورد تیرنی گفت:« شگفت زده نمی شوم اگر این تابستان رئال یا منچسترسیتی به سراغ کیه ران تیرنی بیایند. او برای بازی در این دو تیم آماده است. در این صورت کیه ران یک قدم بزرگ در فوتبالش بر می دارد و معتقدم همین حالا 50 میلیون یورو ارزش دارد.»

 

 

 

 

آدام ادامه داد:« تیرنی وقتی جذب آرسنال شد که مصدوم بود و یک مقطع هم به دلیل مصدومیت شانه به دور از میادین ماند. 23 سال دارد و وقتی برگشت، به عنوان یک فوتبالیست بالغ و بزرگ خودش را مطرح کرد. تیرنی یک بازیکن در کلاس جهانی است و تقریبا در همه بازی هایش باثبات بوده است. کیه ران آرتتا و توصیه هایش را در پیشرفتی که داشته موثر می داند، ولی امیدوارم او را در تیمی مدعی تر و در سطح لیگ قهرمانان ببینیم.»

 

آرسنال رئال مادرید کیه ران تیرنی منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال رئال مادرید منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده بیش از یک بار ثابت کرده که در زمین یک فوتبالیست همه کاره است. به عنوان یک هافبک، این بازیکن اروگوئه‌ای نقش‌های متفاوتی را در ترکیب کارلو آنچلوتی، در حال حاضر، و زین الدین زیدان، زمانی که هنوز مربی رئال مادرید بود، ایفا کرده است.

به این ترتیب او توانسته خود را در اکثریت قریب به اتفاق در ترکیب اصلی حفظ کند‌. به خصوص او حتی یک بازی این فصل را هم از دست نداده است. او یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید است و هواداران همیشه به دنبال امضا گرفتن از او هستند.

فده والورده امضای هم تیمی‌هایش را جعل می‌کند!

رافا کوتلو، روزنامه‌نگار اروگوئه‌ای، ویدئویی با هافبک رئال مادرید در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرده است. او در این ویدیو از فده والورده درخواست کرد تا یک پیراهن رئال را برای برادرزاده‌اش امضا کند.

با این حال، این روزنامه نگار یکی از عجیب‌ترین درخواست‌ها را از این هافبک انجام داد. کوتلو به والورده توضیح داد که برادرزاده‌اش وینیسیوس جونیور را دوست دارد و پرسید که آیا می‌تواند امضای او را روی این پیراهن حک کند یا خیر.

بعد از اینکه او امضای وینیسیوس را روی پیراهن کشید، این روزنامه نگار سوال که آیا می‌تواند امضای لوکا مودریچ را هم امتحان کند؟ والورده این امضا را هم به راحتی انجام داد.

با این حال، عجیب‌ترین درخواست هنوز در راه نرسیده بود. رافا کوتلو اعلام کرد که همسر برادرش یکی از طرفداران تیلور سوئیفت است.  اگرچه در ابتدا او به خوبی نمی‌دانست که چطور این امضای را طراحی کند، فده والورده به روش خود یک حرف لاتین "T" و سپس یک حرف "S" را کنار هم گذاشت و امضای این خواننده آمریکایی را هم جعل کرد!

این روزنامه نگار به عنوان آخرین درخواست از فده والورده گفت: "برادرزاده‌ام از از رِجا (خواننده اهل قاره آمریکای جنوبی) هم خوشش می‌آید." به این ترتیب، والورده امضای خود، امضای وینیسیوس، مودریچ، تیلور سویفت و در نهایت رجا، خواننده آمریکایی جنوبی را خیلی دقیق و بی نقص جعل کرد.

دیگر خبرها

  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند