Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: سرعت رشد پیک چهارم بسیار بالا و واضح است و به همین نسبت تعداد مرگ و میرهای ناشی بیماری نسبت به اواخر اسفندماه سه تا چهار برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمیدرضا رشیدی‌نژاد به افزایش دو برابری تعداد بیماران و درصد مثبت شدن آزمایشات سرپایی اشاره کرد و افزود: بیماران بستری استان نیز رو به رشد بوده و طی دو هفته گذشته دو برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد بیماران قطعی و مشکوک به کووید-19 کنونی بستری در بیمارستان‌های استان کرمان را 580 نفر اعلام کرد و گفت: متوسط افراد بستری روزانه هفته گذشته در استان 140 بوده که این آمار در پیک‌های قبل 100 نفر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: سرعت رشد پیک چهارم بسیار بالا و واضح است و به همین نسبت تعداد مرگ و میرهای ناشی بیماری نسبت به اواخر اسفندماه سه تا چهار برابر شده است.

وی از ابلاغ گام پنجم طرح شهید سلیمانی با عنوان بسیج ملی مقابله با همگیری خبر داد و گفت: در این طرح واکسیناسیون و تشدید خدمات بیرونی اضافه شده است.

رشیدی‌نژاد، نگه داشت موارد قطعی مبتلا به ویروس کووید-19 در قرنطینه را به لحاظ جلوگیری از موارد ابتلا مورد تاکید و لازم دانست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علوم پزشکی رشیدی کرونا در ایران کرونا در کرمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان کرونا در استان کرمان کرونای انگلیسی در ایران گام پنجم طرح شهید سلیمانی پیک چهارم بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ین ژاپن بالا رفت

دلار در برابر ین ۲.۴۵ درصد کاهش یافت و به زیر ۱۵۴ ین رسید.

به گزارش ایسنا، در حرکتی جدید، ین ژاپن در برابر دلار آمریکا صعود کرد.

با حرکت اخیر ارز ژاپن، بار دیگر شایعاتی مبنی بر دخالت دولت این کشور به وجود آمد.

همچنین فدرال رزرو اعلام کرد که نرخ بهره اصلی خود را بین ۵.۲۵ تا ۵.۵۰ درصد بدون تغییر نگه می‌دارد.

البته روز دوشنبه گزارش‌هایی مبنی بر این منتشر شد که این اتفاق رخ می‌دهد.

دلار در ساعت ۴:۴۰ دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۲.۴۵ درصد در برابر ین کاهش یافت و به ۱۵۳.۸۸۵۰ رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • علائم فشار خون بالا
  • ین ژاپن بالا رفت
  • علائم فشار خون بالا را بشناسید
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب