Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@22:44:57 GMT

ارتش یمن حملات ائتلاف سعودی در تعز را دفع کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۲۰۶۳

ارتش یمن حملات ائتلاف سعودی در تعز را دفع کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حملات نیروهای وابسته به ائتلاف عربستان سعودی را در جنوب غرب یمن دفع کردند.

منبعی میدانی به وب‌سایت «انصارالله» یمن امروز شنبه گفت که یگان‌های ارتش و کمیته های مردمی یمن دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) موفق شدند دو حمله زمینی «نیروهای مزدور آمریکایی و سعودی» را در استان «تعز» دفع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منبع این حملات در جبهه «القشعة» و «قهبان» منطقه «الکدحه» استان مذکور انجام شده بود و طی دفع این حملات، شماری از متجاوزان کشته یا زخمی شدند.

منبع مذکور بر آمادگی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در همه میادین نبرد و جبهه‌ها تأکید کرد و گفت که این نیروها تصمیم دارند یمن را از لوث وجود «متجاوزان خیانت‌کار و مناطق» پاکسازی کنند.

استان تعز در جنوب غربی یمن واقع شده و مرکز و بخش زیادی از مناطق این استان در دست نیروهای دولت نجات ملی و انصارالله یمن است. در طول سه ماه گذشته که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تلاش کرده، استان مأرب (مرکز) را آزادسازی کنند، ائتلاف سعودی و نیروهای منصور هادی سعی داشتن با تشدید فشارها در  این  استان، مانع از پیشروی‌ها در مأرب شوند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: انصارالله ارتش و کمیته های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته

حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امدادگفت: مراکز نیکوکاری سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۳۱ میلیارد تومان صدقه را جمع‌آوری و در اختیار مددجویان قرار دادند.

وی ادامه داد: همچنین در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز مراکز نیکوکاری ۶۱۹ میلیارد تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱۱۲۷ میلیارد تومان زکات نیز توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و به نیازمندان پرداخت شد.

آسوده اظهار کرد: در سال گذشته مراکز نیکوکاری ۹۷۷۰ میلیارد تومان نیز کمک‌های مبتنی بر نیاز را جذب و به محرومان ارائه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی اضافه کرد: در مجموع عملکرد مراکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۲۸ درصد رشد در جذب کمک‌های مردمی را نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • فیلم/رضوانی: برخی‌ها فیگور ریاست مجلس گرفته‌اند اما پاپس‌ می‌کشند
  • حریق گسترده در رفح در پی حملات اسرائیل
  • آتش سوزی گسترده در رفح در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • بمباران شدید رفح+فیلم
  • فیلم | تصاویری از حملات هوایی اسرائیل به رفح در جنوب غزه
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند