Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ مدیر کل صدا وسیمای مرکز ایلام با اشاره به مشترکات فرهنگی میان دو استان ایلام و واسط عراق گفت:این مشترکات فرهنگی موجب اقبال برنامه های صدا وسیمای مرکز ایلام در میان مخاطبان شبکه الاشراق شده است.

بازوند با تاکید بر لزوم تعامل بیشتر میان شبکه ایلام و الاشراق عراق افزود:در کنار تقویت برنامه های شبکه ایلام برای پخش از شبکه الاشراق،بدنبال ساخت یک سریال تلویزیونی مشترک با گویش محلی میان هردو شبکه می باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:در حال حاضر علاوه بر برنامه های شبانگاهی مانگه شو  ،ویژه برنامه های طنز سنوات گذشته و سریالهای محلی تولید سیمای مرکز ایلام از این شبکه به روی آنتن می رود.

عباسی نماینده شبکه الاشراق عراق نیز ضمن قدردانی از تعامل همیشگی    مدیر کل و برنامه سازان شبکه ایلام با شبکه الاشراق گفت: براساس  نظر سنجی های صورت گرفته در شبکه الاشراق ،برنامه های تولیدی رسانه استانی مرکز ایلام بالاترین میزان مخاطب در میان برنامه های پخش شده از این شبکه را به خود اختصاص داده است.

وی افزود:شبکه الاشراق از ساخت فیلم ،سریال و ویژه برنامه های مشترک با شبکه ایلام استقبال می کند

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بازوند مرکز ایلام شبکه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد

به گزارش قدس خراسان، مدیر جهاد کشاورزی تربت جام روز چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: این مرکز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین در حاشیه شهر «احمدآباد صولت» و در هشت کیلومتری جاده تایباد- تربت جام احداث شده است.

باقر خدادادی اضافه کرد: میدان عرضه دام زنده تربت جام شامل پست دامپزشکی، محل کشتار اضطراری، اتاق معاینات دامپزشکی، مرکز خدمات دامپزشکی و دامپروری، سکوی تخلیه و بارگیری دام، کوره لاشه‌سوز، انبار علوفه و مواد کنسانتره ، محل شب ماند دام، باجه بانکی، باسکول و پارکینگ است.

وی ادامه داد: فعالیت این مرکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان تربت جام است و مردم می‌توانند با اطمینان خاطر از رعایت موازین بهداشتی با حضور در این محل، بدون واسطه گوسفند زنده را تهیه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: برای ایجاد تعادل در فروش دام زنده، دامداران و گله داران در روستاهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد می‌توانند دام زنده تولیدی خود را در این محل عرضه کنند.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها