Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید19 استان به 484 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک هم استانی بر اثر ابتلا به کووید19تن جان خود را از دست داد

دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم‌اکنون 450 بیمار در بیمارستانهای استان بستری هستند که 109 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 23 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 29334 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از 957 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود 47 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه گچساران و لنده (75درصد موارد مثبت) بود. همچنین از 331 نمونه رپید تست 20 درصد موارد مثبت و در شهرستان های لنده، کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی تاکید نمود: افزایش شدید درصد موارد مبتلا در شهرستان لنده نگران کننده است در واقع باید وضعیت این شهرستان را قرمز در نظر گرفت.

دکتر یزدانپناه تصریح کرد: هم اکنون شهرستان های استان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی هستند و در نتیجه رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری ، استفاده از ماسک، عدم حضور در هر نوع تجمع و دورهمی، پرهیز از سفر، عدم حضور در مکان‌های شلوغ و پر مخاطره، عدم استفاده از نقلیه عمومی و عدم خروج از خانه مگر بر حسب ضرورت باید رعایت شوند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بخش مراقبت های ویژه وضعیت قرمز موارد مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد