Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه صهیونیستی جروزالم پست در گزارش امروز (شنبه) خود از تظاهرات علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر صهیونیست‌ها، در سرزمین‌های اشغالی پس از اندکی وقفه خبر داد.

بنا بر اعلام این خبرگزاری ساکنان صهیونیست سرزمین‌های اشغالی امروز برای اولین‌بار پس از انتخابات اخیر رژیم صهیونیستی، با حضور در پل‌ها و تقاطع‌ها اعتراض خود علیه فساد اقتصادی نتانیاهو را ابراز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تظاهرات قرار است در ادامه در مقابل محل اقامت نتانیاهو در خیابان بالفور انجام شود.

چندی پیش، رئیس رژیم صهیونیستی نتانیاهو را به‌دلیل داشتن رأی بیشتر مأمور تشکیل کابینه کرد. او ۲۸ روز فرصت دارد تا ائتلاف لازم برای حداقل ۶۰ کرسی «کنست» را ایجاد کند و کابینه را تشکیل دهد. نتانیاهو هنوز نتوانسته است کابینه ائتلافی را با دیگر احزاب تشکیل دهد.

حزب لاپید در واکنش به تصمیم رئیس رژیم صهیونیستی، محول کردن تشکیل کابینه جدید به نتانیاهو را شرم‌آور و «لکه ننگی برای اسرائیل» دانست.

محاکمه نتانیاهو سال گذشته آغاز و به‌تازگی دوباره ازسر گرفته شد. وی با رد همه اتهامات علیه خود می‌گوید قربانی بگیروببندی است که توسط رسانه‌های مخالف، پلیس و دادستان‌ها سازماندهی شده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ۳ پرونده فساد به «فریبکاری، خیانت در امانت و رشوه‌خواری» متهم شده است. نتانیاهو رهبر حزب راست‌گرای افراطی لیکود است. پس از وارد شدن اتهامات به وی، احزاب مخالف خواستار استعفای وی از سمتش شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معترضان، برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او را خواستار شدند. با یورش نیرو‌های امنیتی به معترضان، تظاهرات به خشونت کشیده شد. خانواده‌های اسرای صهیونیست هم با برافروختن آتش در خیابان «ایالون» در تل آویو، امضای فوری توافقنامه مبادله اسیران را خواستار شدند. رسانه‌های عبری گزارش دادند صد‌ها معترض هم در برابر محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیساریا، تجمع اعتراضی برپا کردند.

دیگر خبرها

  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو