Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار اردستان گفت: از تعداد ۵۴ نفر داوطلب ثبت‌نام شده در هر سه شهر شهرستان اردستان قبل از رسیدگی به ورود هیئت اجرایی چهار نفر انصراف و چهار نفر هم توسط هیئت اجرایی رد صلاحیت شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردستان ، حمیدرضا تاملی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر جدول زمانبندی برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و در اجرای ماده 51 آئین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات هر سه شهر اردستان، زواره و مهاباد در اختیار هیئت نظارت شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیئت نظارت 14 روز فرصت دارند که نسبت به پرونده‌ها و صلاحیت‌ها رسیدگی کنند و بعد از مهلت قانونی نتایج نهایی را جهت ابلاغ در اختیار فرمانداری شهرستان اردستان قرار دهند و از تعداد 54 نفر داوطلب ثبت‌نام شده در هر سه شهر شهرستان اردستان قبل از رسیدگی به ورود هیئت اجرایی به رسیدگی صلاحیت داوطلبان چهار نفر از شرکت در انتخابات و ادامه مسیر کار انصراف دادند.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: پرونده افراد انصرافی در هیئت اجرایی طرح نشد و تعداد چهار نفر هم صلاحیتشان توسط هیئت اجرایی شهرستان اردستان مورد تایید قرار نگرفت و البته این نتایج قطعی نیست و بایستی در ادامه مسیر قانونی کار پیگیری شود و نتایج نهایی صلاحیت‌ها در موعد مقرر زمانی خودش به داوطلبان اطلاع رسانی می‌شود.

پرونده نامزدهای انتخابات شوراهای مازندران با رعایت بی‌طرفی بررسی می‌شودبیش از 3 هزار نفر در انتخابات شورای روستاها استان اردبیل ثبت‌نام کردندشمار ثبت نام کنندگان انتخابات شوراهای قشم به 231 نفر رسید

تاملی همچنین در خصوص ثبت‌نام انتخابات شوراهای روستایی هم بیان کرد: ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای اردستان از روز دوشنبه 16 فروردین آغاز و تا روز 22 فروردین به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی تاکید کرد: شهرستان اردستان انتخابات روستایی را باید در سه بخش و تعداد 72 حوزه فرعی انتخابات برگزار کند که 72 شورای روستایی می‌تواند در شهرستان اردستان تشکیل شود که برای انتخاب هر کدام از شوراها حداقل باید چهار نفر تایید صلاحیت شوند.

انتهای پیام/802/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات شوراهای شهرستان اردستان هیئت اجرایی چهار نفر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی طرح عمران شهری، گفت: این کمربندی از آپارتمان‌های ۴۸۰ واحدی فجر تا شهرک‌فجر به طول ۷۰۰ متر، از آن محل به میدان دانشگاه پیام‌نور به طول هزار متر و از شهرک‌فجر نیز به شهرک کارمندان به طول هزار و ۵۰۰ متر پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های در دست اقدام در راستای آسیب‌شناسی شهری و ارزیابی توسعه فیزیکی در دستور کار قرار دارد، افزود: احداث کمربندی در مناطق مختلف شهری با هدف ایجاد مسیر تردد راحت به شهرک‌ها و مناطق انبوه‌سازی در حال انجام است.

حسن عباسی فرماندار مهاباد هم ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در توسعه عمران شهری گفت: این طرح ضمن کاهش بار ترافیکی از هسته مرکزی شهری موجب رفاه و راحتی بیشتر شهروندان در تردد‌ها خواهد شد.

وی یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید در مرحله اولیه این طرح‌ها نسبت به تکمیل زیرساخت‌های خود برای جلوگیری از حفاری دوباره و هزینه مجدد اقدامات لازم را انجام دهند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی بوده که ترافیک‌شهری در آن همواره اعتراض شهروندان را به دنبال داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • رویش دشت شقایق در اردستان
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی