Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:02:38 GMT

طلسم گل زنی سایپا را باید بشکنیم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۳۴۶۹

طلسم گل زنی سایپا را باید بشکنیم

به گزارش خبرنگار مهر، کیانوش رحمتی یکشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان اظهار داشت: مس رفسنجان تیمی پرمهره و پرامکاناتی است و امسال با جذب بازیکنان خوب و تأثیرگذار شرایط نسبتاً خوبی داشته‌اند.

وی افزود: می‌دانیم آنها در چه لحظه‌هایی از بازی تیمی خطرناک‌تری هستند و روی آن لحظات کار کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی خودمان برنامه‌هایی برای بازی فردا ترسیم کرده‌ایم تا با یک بازی خوب همراه جنگندگی و فداکاری از سوی بازیکنان بتوانیم سه امتیاز را بگیریم یا به حداقل امتیاز برسیم.

مربی تیم سایپا درباره شرایط این تیم گفت: در این چند هفته از نظر نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده‌ایم ولی از نظر فوتبالی مشکلی نداریم.

رحمتی افزود: تیم ما امیدوار کننده بازی می‌کند و تا دقیقه ۹۰ تلاش‌شان را با جان و دل در زمین انجام می‌دهند و از نظر مالکیت و خلق موقعیت و شرایط خوبی داریم اما باید طلسم چند هفته گل نزنی را رفع کنیم و شاید از فردا بتوانیم این مشکل گلزنی را حل کنیم.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره تیم مس رفسنجان نیز گفت: مس تیم خوبی است، کادرفنی خوبی دارد، بازیکنانی که دست مربی را باز می‌گذارد که در بازی‌های مختلف در دقایق مختلف بر اساس نتیجه تاکتیک آن لحظات را داشته باشند آنها نیز برای ۳ امتیاز هستند و این مساله از جهتی کار را برای ما سخت و از جهتی کار را راحت ترمی‌کند.

رحمتی در مورد حمایت باشگاه سایپا از ابراهیم صادقی نیز گفت: مدیرعامل سراجی و اعضای هیأت مدیره حمایت خوبی از صادقی دارند و برنامه سه ساله دارند و الان هم بازیکنان خوبی مثل ابوالفضل جلالی داریم به تیم ملی دعوت شده که در آینده تعداد این بازیکنان بیشتر می‌شود. آنها نیز نگاه کارشناسانه دارند و می‌بینند که از نظر فوتبالی تیم سایپا خوب کار می‌کند. با گرفتن این سه امتیاز از این شرایط خارج می‌شویم.

رحمتی در مورد شایعه‌هایی مبنی بر اولتیماتوم به صادقی گفت: شایعه‌ها همیشه هست و افرادی در فوتبال هستند که به دنبال منافع خودشان هستند. وجود دارد این مسائل اما آنچه واقعیت داشته باشد اما صحبتی از سوی باشگاه باآقای صادقی انجام نشده است.

مربی سایپا در مورد مصدومان تیمش عنوان کرد: رضا جعفری، فریبرز گرامی، طاها شریعتی و دره مصدوم هستند اما بقیه با تمام وجود تمرین کردن و می‌خواهیم بهتر از نیمه دوم بازی با سپاهان بازی کنیم و با کسب امتیاز خارج شویم.

کد خبر 5186005

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال سایپا تهران لیگ برتر فوتبال ایران رفسنجان ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا گرگان محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان اردبیل هفته هنر انقلاب اسلامی وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا پس از ترک بارسلونا راهی فوتبال آلمان شد تا هدایت بایرن مونیخ را برعهده بگیرد و توانست قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را با این تیم تجربه کند و پس از آن راهی منچسترسیتی و لیگ برتر انگلیس شد.

دوران حضور او در بایرن هنوز برایش خاطره‌انگیز است و شرایط فعلی بایرن مونیخ باعث شد که اسکای اسپورت در گفتگویی که با این مربی اسپانیایی داشت درباره تلاش مدیران این باشگاه برای انتخاب سرمربی بعدی‌اش از او سوال کند.

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا از این که بایرن هنوز نتوانسته مربی جدید پیدا کند غافلگیر شده است یا خیر گفت:« این اتفاق بالاخره رخ می‌دهد، دیر یا زود. آنها مربی درست را انتخاب خواهد کرد، بسته به این که چطور می‌خواهند بازی کنند، بازیکنانی که دارند و همه این مسائل.

گاهی این کار سخت‌تر است اما آنها مربی مدنظرشان را پیدا خواهند کرد. بایرن همیشه منابع خوبی دارد، افرادی که در هیئت مدیره هستند بسیار باهوش هستند و گزینه درست را انتخاب خواهند کرد. این آرزویی است که برای آنها دارم چون هنوز عاشق این باشگاه هستم. در این شهر حس خیلی خوبی داشتم و دوستان واقعا خوبی در آنجا دارم.»

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست