Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ از پیروزی لیورپول برابر استون ویلا می گوید.

لیورپول با شکست استون ویلا به روند 6 شکست متوالی در آنفیلد پایان داد.

لیورپول 2-1 استون ویلا؛ سرانجام طلسم شکست های متوالی در آنفیلد شکست

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای اسپورتس، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، درباره پیروزی تیمش برابر استون ویلا گفت:

پیروزی بزرگی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه به ما درباره 6 باخت متوالی در آنفیلد می گفتند که عدد جالبی نیست و نمی خواستیم که چنین اتفاقی رقم بخورد. در نیمه اول مقابل یک استون ویلای قدرتمند قرار گرفتیم و بر بازی مسلط بودیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم اما مرتکب یک اشتباه شدیم و گل خوردیم. سپس گل تساوی را به ثمر رساندیم که آفساید بود. من صحنه مجدد آفساید را ندیدم اما احتمالا با اختلاف کمی آفساید گرفته شده است. نیمه اول را اصلا در شرایط خوبی به پایان نرساندیم اما در رختکن بچه ها حال خوبی داشتند و می دانستند که اگر به همین شکل بجنگیم، به خواسته خود می رسیم.

کلوپ ادامه داد:

باید گلزنی می کردیم و این کار طول کشید اما سرانجام گل زدیم که حس بسیار خوب و آرام کننده ای داشت. به این سه امتیاز نیاز داشتیم و این سه امتیاز حس بیشتری هم دارد.

سرمربی لیورپول راجع به بازی برگشت مقابل رئال مادرید بیان داشت:

بازی با رئال مادرید متفاوت خواهد بود. من فعلا حتی برای یک لحظه ام به آن بازی فکر نکردم و تا سوت پایان روی بازی با استون ویلا متمرکز بودم.

کلوپ درباره ترنت الکساندر آرنولد گفت:

باید بحث عدم دعوت او به تیم ملی انگلیس را تمام کنیم. همه حتی خود گرت ساوتگیت هم قبول دارد که ترنت بازیکن فوق العاده ای است. این انتخاب ساوتگیت بوده و خودش می داند که می خواهد با ترکیب تیمش چه کاری انجام دهد و لازم نیست هر هفته در این باره صحبت کنیم. ترنت برابر آرسنال عالی بود، مقابل رئال مادرید یک اشتباه داشت و امروز نیز یک گل به ثمر رساند و بی نقص ظاهر شد. تمام مربی ها باید مدام کارهای خود را توجیه کنند و این چیزی است که در این حرفه وجود دارد و اشکالی هم ندارد اما نباید هر هفته راجع به این موضوع ها صحبت کنیم.

فکر نمی کنم الکساندر آرنولد در سطحی باشد که بخواهد خودش را ثابت کند

کلوپ ادامه داد:

ترنت فقط باید فوتبال بازی کند و پیشرفت کند. کاری هم به تیم ملی نداریم. فکر نمی کنم الکساندر آرنولد در سطحی باشد که بخواهد خودش را ثابت کند. او باید خودش را به چالش بکشاند اما نه به خاطر تیم ملی بلکه به این دلیل که بازیکن جوانی است. برای اینکه در ترکیب تیم ملی انگلیس قرار بگیرید، باید فوق العاده بازی کنید. ترنت اکثرا در سن بسیار پایین این کار را انجام می دهد. 

اخبار داغ 

تست کرونای سعید آقایی مثبت شد؛ مدافع پرسپولیس از سفر گوا جا ماند نام خرید ناشناخته فکری در لیست آسیایی استقلال! ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت والدانو: وقتی برنابئو آماده شود، آنفیلد در برابرش زمین تمرینی خواهد بود مورینیو: مطمئنم که فرگوسن با نظر سولسشر در زمینه عناوین قهرمانی مخالف است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استون ویلا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی

نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی

دیگر خبرها

  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند