Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@04:26:18 GMT

مرگ ۱۲۲۸ بنگلادشی دراثر ابتلا به کرونا در عربستان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۴۲۳۷

مرگ ۱۲۲۸ بنگلادشی دراثر ابتلا به کرونا در عربستان

به گزارش تابناک به نقل از فارس، همزمان با شیوع مجدد کرونا در اقصی نقاط جهان، اخبار دریافتی از عربستان حاکی از وخامت حال کارگران آسیایی تبار در این کشور دارد.

به نوشته وبگاه «بنگلادش کرانیکل» در ۱۳ ماه اخیر ۱۲۲۸ بنگلادشی جان خود را بابت کرونا در این کشور از دست داده‌اند. تا پنجشنبه گذشته در ۲۳ کشور جهان از جمله عربستان در مجموع ۲۷۲۹ بنگلادشی به دلیل ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمار کشته شدگان بنگلادشی در عربستان در قیاس با دیگر کشور‌های حاشیه جنوبی خلیج فارس رقم بالایی است. در امارات ۲۶۵ نفر، در کویت ۱۰۷ نفر، در عمان ۷۰ نفر و در قطر ۳۱ تن جان خود را بابت ابتلا به کرونا از دست داده اند.

به نوشته این رسانه، پیشتر آمریکا در فهرست مکان‌هایی قرار داشت که کارگران بنگلادشی مهاجرت کرده به آن کشور جان خود را بابت کرونا از دست می‌دادند، اما اینک عربستان در جایگاه نخست قرار دارد.

این در حالی است که وزارت بهداشت عربستان روز شنبه مدعی شد ۸۷۸ مورد ابتلا به کرونا را ثبت کرده و با این حساب تعداد کل موارد تأیید شده این بیماری به ۳۹۷۶۳۶ رسانده است. بر اساس آمار‌های این کشور ریاض بیشترین موارد ابتلا به کووید-۱۹ را با ۴۱۰ مورد گزارش کرده و پس از آن مکه قرار دارد.

عربستان مدعی شده که روز شنبه تنها ۱۰ تن در این کشور جان خود را از دست دادند. شمار فوتی‌های عربستان بابت کرونا تاکنون ۶۷۴۷ نفر اعلام شده است.

وزارت کشور عربستان چندی قبل به دنبال شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا (انگلیسی) در تعدادی از کشور‌های اروپایی، گذرگاه‌های هوایی، زمینی و دریایی خود را بست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان گروه های شغلی شاهزاده فیلیپ علی صیاد شیرازی وزارت کشور عربستان اتباع خارجی اتباع بنگلادشی اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان گروه های شغلی شاهزاده فیلیپ علی صیاد شیرازی جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزای ریانوستی، وزارت خارجه روسیه امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای از رایزنی وزیر امور خارجه عربستان با همتای روس خود خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، رایزنی امروز به صورت تلفنی انجام شده است.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص آمده است: سرگئی لاوروف و وزیر امور خارجه عربستان در مورد چشم انداز توسعه روابط بین دو کشور و نیز موضوع تشدید درگیری ها میان فلسطینیان و (رژیم) اسرائیل گفتگو کردند.

از سوی دیگر، الشرق الاوسط نیز در این باره نوشت: فیصل بن فرحان بن عبدالله وزیر امور خارجه عربستان روز سه شنبه با سرگئی لاوروف همتای روس خود تماس تلفنی داشت.

دو طرف در مورد روابط دوجانبه و موضوعات مورد علاقه دو کشور گفتگو کردند.

کد خبر 6099640

دیگر خبرها

  • ماجرای «میدان گازی آرش» در آستانه پیچیدگی؛ چه باید بکنیم؟
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است