Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی افراد به عنوان کاندید خود را معرفی می کنند و صحبت هایی می کنند که حرف های آنها در حد 3 نفر هم، بازتاب ندارد.

«محمد هاشمی»، عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص اشتیاق مردم برای شرکت در انتخابات اظهار کرد: در حال حاضر بحث کرونا در کشور بحث اساسی و جدی است و با سلامت مردم سروکار دارد؛ کرونا هر روزه جان تعدادی از هموطنان را می گیرد و مسئولین وزارت بهداشت هم مرتب به مردم تذکر می دهند و اعلام می کنند که این تازه اول کار است و فوتی ها افزایش می یابد و پلکانی است که جامعه را نگران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این یک جهت قضیه است و قضیه دیگر اینکه دولت ناچار است تصمیمی را برای تعطیلی و قرنطینه بگیرد و مشاغل 3 گروه را ممنوع کرده است یعنی فقط مشاغل گروه 1 می توانند فعالیت داشته باشند. گروه های دیگر نگران خرج و مخارج و مالیات و اجاره بها هستند. در این شرایط حاد روانی و تنگناها نمی شود برای مردم راجع به انتخابات و شور و شوق انتخابات بحث کرد، مردم فعلا درگیر مسائل روزمره بوده و مواظب هستند که گرفتار کرونا نشوند که اگر شدند، چگونه مشکلات خود را برطرف کنند.

هاشمی ادامه داد: بسیاری از کشورهای همسایه ما تا 50 درصد از شهروندان واجد شرایط را واکسینه کردند اما هنوز وزارت بهداشت ما یک درصد هم انجام نداده است که این ها از عواملی است بر فضای عمومی جامعه تاثیرگذار است؛ مردم فعلا به فکر سلامت و تامین معاش خود هستند.

او تصریح کرد: اگر کسی در این شرایط بیاید خود را مطرح کند و حرف هایی بزند، تاثیر چندانی بر مردم نخواهد داشت. برخی افراد به عنوان کاندید خود را معرفی می کنند و صحبت هایی می کنند که حرف های آنها در حد 3 نفر هم، بازتاب ندارد. کسی به این نوع مسائل توجه نمی کند و این یکی از علل اصلی محسوب می شود.

هاشمی متذکر شد: معمولا فضای انتخابات نزدیک به زمان برگزاری، مقداری اوج می گیرد و شور و شوق ایجاد می شود آن هم اگر رقابت وجود داشته باشد. در حال حاضر اصلا معلوم نیست چه کسی نامزد و چه کسی رقیب است و چه برنامه ای دارد، در این شرایط اصلا نمی شود انتظار داشت که مردم شور و شوق داشته باشند.

او در پایان افزود: ریاست جمهوری نیاز به برنامه و تیم دارد، فقط یک فرد نیست بگوییم وی مناسب است. اگر بخواهند نامزد شوند باید گرایش سیاسی و تیم کاری آنها مشخص باشد و برای عبور از شرایط فعلی کشور برنامه مناسبی داشته باشند. برنامه باید روشن باشد و به اطلاع مردم رسانده شود الان هیچ کدام از این موارد مشخص نیست. 9

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت برنا شرکت در انتخابات سلامت وزارت بهداشت جامعه دولت مالیات انتخابات رقابت انتخابات محمد هاشمی انتخابات 1400 چه کسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب تظاهرات دانشجویان در جهان

دانشگاه چند روزی است مبدا تحولات در آمریکا شده با شعار جنگ غزه را پایان دهید.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075750 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • بازتاب تظاهرات دانشجویان در جهان
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • مکان دقیق مرگ افلاطون و جزییات به بردگی گرفته شدنش با کشف پاپیروسی سوخته معلوم شد
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»/ «چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود»