Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص شایعه‌ وجود زد و بند در تیم ملی والیبال اظهار داشت: در ابتدای شروع اردو‌های تیم ملی و اعلام لیست بازیکنان دعوت شده به اردو، همیشه شایعه و بحث‌های زیادی وجود دارد. ۱۵ سال است که سرپرست تیم ملی هستم و سالی هم که برایم شایعه نسازند، تعجب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه اظهارات و ادعا‌های افراد بدون سند، سطحی و آبکی بوده است. مگر می‌شود من با مربی که هنوز وارد ایران نشده است، زد و بند کنم؟ اگر کولاکوویچ بود، می‌توانستیم چنین ادعایی کنیم؛ چون ۲ سال سرمربی تیم ملی والیبال بوده، خوش خبر با او رفیق شده و این بار خوش خبر نفرات تیم ملی را انتخاب کرده است.

او افزود: آلکنو شخصا با دستیاران ایرانی خود در ارتباط بوده و با آن‌ها صحبت کرده است. با مشورت و هم فکری آن‌ها نفرات تیم ملی را انتخاب کرده و در قالب یک لیست ۲۷ نفره در اختیار من گذاشت و من هم آن را منتشر کردم. آلکنو و توتولو به ایران خواهند آمد و قطعا سوالاتی از آن‌ها خواهد شد؛ اما بعید است که مربی بزرگی مانند آلکنو حرف‌های امیر خوش خبر را گوش بدهد و من بگویم این بازیکن نیاید، فلان بازیکن بیاید! اصلا چنین چیزی وجود ندارد و هیچ کس نمی‌تواند در لیست بازیکنان تیم ملی دست ببرد.

اگر نفرات تیم ملی را همیشه من انتخاب کرده باشم، باید مجسمه‌ام را از طلا بسازند

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به شایعات انتخاب نفرات تیم ملی توسط خودش، گفت: اگر بخواهیم بگوییم که سال‌های گذشته خوش خبر نفرات تیم ملی را انتخاب کرده است، باید مجسمه خوش خبر را طلا بگیرند و جلوی فدراسیون والیبال نصب کنند؛ چرا که انتخاب‌هایی که او کرده، موفق بوده است و مقام و موفقیت‌های زیادی را برای تیم ملی والیبال ایران در پی داشته اند. موفقیت‌ها و مدال‌هایی که کسب شده اند، متعلق به من نیستند.

او ادامه داد: صحبت‌هایی که درباره من می‌شوند، هیچ وجهه عرفی و قانونی ندارند و در طی این سال کسی با من در خصوص تیم ملی در ارتباط نبوده است و اجازه چنین کاری را هم به کسی نمی‌دهم. در این ۱۵ سال که سرپرست تیم ملی بوده ام، حتی یک بازیکن هم در این باره حرفی نزده است. بالاخره بعضی از بازیکنان در یک بازه زمانی به تیم ملی دعوت نمی‌شوند، زخم خورده تیم ملی محسوب می‌شوند و در مصاحبه‌های خود عنوان می‌کنند که در سالی که به اردوی تیم ملی دعوت شدم، فلان مبلغ را به خوش خبر پرداخت کردم تا به تیم ملی دعوت شوم. چرا در این همه سال، چنین چیزی را هم شاهد نبوده ایم؟ مگر می‌شود من ۱۵ سال سرپرست تیم ملی باشم، چنین کار‌هایی انجام دهم، دوام بیاورم و سرپرست تیم ملی بمانم؟

اگر در کارم خطایی داشتم بیشتر از ۲ سال نمی‌توانستم دوام بیاورم

خوش خبر با اشاره به ادعای گرفتن مبلغ از بازیکنان در ازای دعوت به تیم ملی عنوان کرد: اگر سرپرستی چنین کاری را انجام دهد، مطمئن باشید بیشتر از ۲ سال نمی‌تواند به کارش ادامه دهد. در نهایت بعد از ۲ سال دست او رو می‌شود؛ چرا که بازیکنان با هم در ارتباط هستند و همیشه با هم درد دل و مشکلات و اتفاقاتی را که برایشان افتاده است، بازگو می‌کنند.

او ادامه داد: یادم می‌آید یک بار ظریف به یک برنامه تلویزیونی دعوت شده و در آن برنامه علیه من صحبت کرده بود. آن هم مربوط به مسئله‌ای که من به عنوان سرپرست تیم ملی، یادم رفته بود اسم ظریف را در لیست اسامی بازیکنان اردویی تیم ملی برای اسکان اضافه کنم. تنها چیزی که این سال‌ها در مورد من گفته شده، این است که من یادم رفته اسم بازیکن را به هتل بدهم و یا مدارک یک بازیکن را جا گذاشته ام که چنین اتفاق‌هایی با توجه به حجم کاری طبیعی هستند و همیشه هم رخ نمی‌دهند.

کار کردن برای من در والیبال افتخار بسیار بزرگی است

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: کار کردن برای من در والیبال افتخار بسیار بزرگی است و همه چیز را از والیبال دارم. تا امروز هم هر کاری کرده ام، توام با زجر کشیدن بوده است؛ اما آن را انجام داده ام. برایم شایعه درست کردند و به شخصیتم ضربه زدند، اما باز هم کم نیاوردم و برای والیبال ایران هر کاری که توانستم، انجام داده ام.

بازیکنان یک ریال خود را روی هوا می‌زنند

او تصریح کرد: اگر بخواهم شایعاتی را که برایم ساخته اند بگویم، تمام نمی‌شود. یک بار گفتند که بازیکنان تیم ملی برای خوش خبر یک ماشین خارجی خریده و به او هدیه داده اند، تصویر آن را هم داریم؛ اما نه تصویری از آن ماشین بیرون آمد و نه مشخص شد که چرا چنین حرفی را زده اند. بازیکنان یک ریال خود را روی هوا می‌زنند، بعد انتظار دارند آن ها به خوش خبر ماشین هدیه بدهند! این حرف‌ها واقعا خنده دار است.

خوش خبر ادامه داد: در آستانه المپیک ریو هم برای من شایعه ساختند و نوشتند که پدر حمزه زرینی برای این که پسرش به تیم ملی دعوت شود و در المپیک ریو حضور داشته باشد، یک پژو ۲۰۶ اس دی سفید به خوش خبر هدیه داده است. این‌ها چجور هدیه‌ای هستند که خودم تا به امروز آن‌ها را ندیده ام؟ زندگی خوش خبر آن قدر بزرگ نیست که یک پژو و یا یک ماشین خارجی بیاید و در آن گم شود. چنین چیز‌هایی در زندگی من سریع خود را نشان می‌دهند و نمایان می‌شوند.

همیشه در تمام اتفاقات تیم ملی والیبال، متهم ردیف اول بوده‌ام

سرپرست تیم ملی در خصوص نتایج تیم ملی و اظهارات رسانه‌ها بعد از کسب نتایج بیان کرد: من در سال‌های مختلف حرف‌های زیادی شنیده ام که بخش‌هایی از این شایعات را به زبان آوردم. تیم ملی شکست خورد و یا پیروز شد، من محکوم شدم! مربی خوب و بد آمد، من محکوم شدم و همیشه در تمام اتفاقات تیم ملی والیبال، متهم ردیف اول بوده‌ام.

من همیشه به منتقدانم حق داده ام

خوش خبر در خصوص منتقدان خود اظهار داشت: من همیشه در بخشی به منتقدانم حق داده ام و همین امر هم باعث شده است که آرام شوم. من وسیله نا خواسته والیبال هستم؛ چرا که والیبالی نبودم که درباره این موضوع به منتقدانم حق می‌دهم؛ چرا که خودم وقتی به حرف‌های منتقدان در خصوص این که چند سال در فدراسیون و در والیبال زحمت کشیده اند، اما من سرپرست تیم ملی شده ام، فکر می‌کنم به آن‌ها حق می‌دهم.

او افزود: این که عده‌ای بیایند با یاوه سرایی بخواهند آبرو و شخصیت خوش خبر را از بین ببرند، درست نیست. من هم خانواده دارم. زمانی که چنین خبر‌هایی منتشر می‌شوند و خانواده من هم مشاهده می‌کنند، ناخواسته از من می پرسند که تو هم دلالی بازیکن می کنی؟! در صورتی که من هیچ وقت در این ۱۵ سال چنین کاری نکرده ام. این‌ها همه در زندگی شخصی من هم تاثیر می‌گذارد؛ اما با این حال نگذاشتم این حرف‌ها من را از مسیر کارهایی که باید برای تیم ملی انجام دهم، دور کنند. کار خودم را بلدم و تیم ملی به حدی بزرگ است که این حرف‌ها نمی‌توانند آن را تحت الشعاع قرار بدهند.

بهترین نظرات و قضاوت‌ها در خصوص من را بازیکنان و کادر‌های فنی تیم ملی می‌توانند بگویند

سرپرست تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: من با تمام وجود و عشقی که به کارم دارم، آن را انجام می‌دهم و تا زمانی که من را برکنار نکنند، کار خودم را رها نخواهم کرد و محکم پای کار می‌ایستم و ادامه می‌دهم. بهترین نظرات و بهترین قضاوت‌ها در خصوص امیر خوش خبر را بازیکنان و کادر‌های فنی تیم ملی می‌توانند در این ۱۵ سال مطرح کنند. هر قضاوت و نظری این عزیزان داشته باشند و هر عواقبی هم داشته باشد، به جان و دل می‌پذیرم. من در همین جا اعلام می‌کنم که هر کسی از من مدرکی دارد، در اختیار خبرگزاری‌ها قرار دهد تا همه چیز مشخص شود.

بیشتر بخوانید

خوش خبر: هر بازیکنی که قوانین تیم ملی والیبال را نقض کند، از اردو خط خواهد خورد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال آلکنو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسفندیار: هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم

لژیونر والیبال کشورمان تأکید کرد، در تیم ملی والیبال هیچ رقیبی را برای خود نمی‌بیند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین اسفندیار دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران در حاشیه تمرین صبح امروز (سه‌شنبه) تیم ملی اظهار داشت: مدت زیادی نیست که من به اردوی تیم ملی ملحق شده‌ام. بر اساس چیزی که از تمرینات تیم ملی متوجه شدم آقای پائز برای رسیدن به نتیجه دلخواه فدراسیون، بازیکنان و مردم انگیزه‌های فراوانی دارد.

پاداش میلیاردی ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به المپیک

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: ایشان تمام توان خود را می‌گذارد و هر روز تمرینات جدیدی را ارائه می‌کند تا در آماده‌ترین شکل ممکن به لیگ ملت‌ها اعزام شویم. قطعاً بچه‌ها دوست دارند صعود به المپیک را جشن بگیرند و به نوعی این کار نشدنی را انجام دهیم. اگر تیم به المپیک برود شرایط متفاوت خواهد شد و دوباره نگاه‌ها به سمت والیبال بیشتر می‌شود.

اسفندیار ادامه داد: قطعاً تمام توان خود را می‌گذاریم و امیدوارم که بتوانیم به المپیک صعود کنیم تا هم خواسته‌های فدراسیون برآورده شود و هم به چیزهایی که خودمان می‌خواهیم برسیم و در آخر اینکه مردم نیز از ما راضی باشند.

وی درباره ترافیک بالای پست دریافت‌کننده در تیم ملی افزود: من هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم. نظر سرمربی است که چه کسی بازی کند و چه کسی ذخیره باشد. قطعاً من تمام توان خودم را می‌گذارم تا به تیم ملی که همه سرباز آن هستیم، کمک کنم. اگر همراه تیم باشم که تمام توان خود را می‌گذارم و اگر نباشم انرژی خود را به تیم می‌دهم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانزاده: امسال انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه داریم
  • اسفندیار: هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم
  • اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم
  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم