Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل اردیبهشت سال ۹۸ بود که مرد جوانی به نام پیمان را که از ناحیه چشم راست مجروح شده بود به بیمارستان منتقل کردند، اما پس از بررسی وضعیت چشم وی و عمل جراحی مشخص شد چشمش به علت اصابت جسم سخت بشدت آسیب دیده و باید تخلیه شود. بدین ترتیب چشم راست پیمان نابینا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد جوان پس از ترخیص به مأموران پلیس گفت: من سال‌هاست که در میدان میوه و تره‌بار مرکزی تهران حجره دارم و در آنجا کار می‌کنم. روز حادثه با یکی از مشتری‌های حجره به نام مسعود درگیری پیدا کردم و کار به نزاع فیزیکی کشید، اما با دخالت مردم دعوا تمام شد و مسعود هم از آنجا رفت. آن روز خیلی عصبانی بودم با این حال خودم را با کار سرگرم کردم و چند ساعت بعد در حالی که مشغول کار بودم ناگهان احساس کردم جسمی سخت به چشمم اصابت کرد و همه جا سیاه شد. نمی‌دانم چه بود شاید کسی با تفنگ ساچمه‌ای یا تیرکمان به چشمم زده بود هر چه بود بر اثر این حادثه کور شدم.

بیشتر بخوانید:

کری خوانی چند پسر نوجوان به قتل ختم شد

پیمان در ادامه گفت: من در میدان تره بار با هیچ کسی خصومت نداشتم و حالا به مسعود مشکوک هستم فکر می‌کنم بعد از دعوای آن روز صبح او به خاطر کینه‌ای که از من به دل گرفته بود دست به چنین کاری زده است.

با این شکایت پلیس از وی خواست تا چنانچه شاهدانی دارد به دادگاه معرفی کند. پس از آن چند نفر از کارگران میدان تره بار به‌عنوان شاهد در دادسرا حاضر شدند، اما آن‌ها همگی شهادت دادند که فقط شاهد درگیری صبح روز حادثه بوده‌اند و ندیده‌اند که چه کسی به چشم پیمان شلیک کرده است.

پس از شکایت مرد نابینا مأموران پلیس، مسعود را دستگیر کردند، اما وی منکر هرگونه دخالتی در کوری چشم مرد حجره دار شد.

سرانجام صبح دیروز متهم که با قرار وثیقه آزاد بود در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه شاکی بار دیگر به شرح ماجرا پرداخت و گفت: من مطمئنم که مسعود به سمت من شلیک کرده و باعث کوری چشم راستم اوست، اما حالا منکر شده و دروغ می‌گوید، اما برای او اشد مجازات می‌خواهم. کسی تا نابینا نباشد نمی‌تواند درد مرا بفهمد من بعد از این حادثه کار و زندگی‌ام نابود شد.

وقتی متهم روبه‌روی قضات ایستاد بار دیگر منکر ارتکاب این جرم شد و گفت: آن روز به میدان تره بار رفته بودم تا مقدار زیادی سبزی بخرم؛ اما سبزی‌هایی که پیمان به من داد همگی خراب بود. سر همین موضوع با او درگیر شدم و کار به زد و خورد کشید، اما با دخالت حاضران در محل دعوا تمام شد و من هم سوار ماشینم شدم و از آنجا رفتم. من نمی‌دانم چطور چشم او نابینا شده است. او حتی خودش هم نمی‌داند چگونه چشمش کور شده و کسی را ندیده است و به من تهمت می‌زند، اما من بی‌گناهم.

پس از پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع: ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث درگیری فیزیکی تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا دبیر مصاحبه جنجالی‌اش با پیمان یوسفی را فراموش نکرده است | به من قول داده بودند که‌...

به گزارش همشهری آنلاین او همچنین در مورد مصاحبه‌اش با پیمان یوسفی که به حاشیه کشیده شد، گفت: به من قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند ولی چیز دیگری عمل کردند اما با این وجود ناراحت نیستم.

کد خبر 847116 برچسب‌ها ویژه ورزشی علیرضا دبیر

دیگر خبرها

  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • فیلم | این حرف‌های پیمان طالبی، او را از صداوسیما حذف کرد!
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • فیلم| سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • علیرضا دبیر مصاحبه جنجالی‌اش با پیمان یوسفی را فراموش نکرده است | به من قول داده بودند که‌...
  • (ویدیو) انتشار سند همکاری مسعود رجوی با ساواک
  • (ویدئو) مسعود ده‌نمکی: پدرم می‌گفت بین من و خمینی یکی رو انتخاب کن
  • مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد