Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@02:03:18 GMT

دعوت دبیر از لالوویچ برای حضور در ایران

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۵۸۴۰

دعوت دبیر از لالوویچ برای حضور در ایران

رئیس فدراسیون کشتی، جلسه دو ساعته ای را با رئیس اتحادیه جهانی کشتی در مورد مسائل مختلف کشتی برگزار کرد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه لالوویچ ابتدا در مورد برنامه ها و کارهای انجام شده توسط اتحادیه جهانی کشتی در چند ماه گذشته و برنامه های آتی آن صحبت هایی را ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیز علیرضا دبیر گزارشی از عملکرد خود در فدراسیون کشتی در 20 ماه گذشته ارائه و در مورد نمایندگان ایران به جهت کسب کرسی های آسیایی و جهانی رایزنی کرد.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه به دنبال این است که از ظرفیت تمامی قهرمانان المپیک و جهان در فدراسیون کشتی استفاده کند به لاوویچ گفت: قرار نیست که در تمامی پست ها حضور داشته باشم و خواسته ام این است که هریک از قهرمانان بزرگ کشورمان، قسمتی از کار را برعهده بگیرند و به همین منظور عباس جدیدی را بعنوان کاندیدای شورای آسیا و پست دبیرکلی معرفی کرده ایم.

وی ادامه داد: برای خودم چیزی نمی خواهم و تمام تلاشم این است که بتوانم در راستای اعتلای ورزش ملی کشورم گام بردارم و حمایت کامل خود را از جدیدی بعنوان فردی کاربلد و مدیر برای حضور در شورای کشتی آسیا اعلام می کنم.

دبیر همچنین با حمایت از کاندیداتوری سوریان بعنوان عضو اتحادیه جهانی تصریح کرد: سوریان بسیار با انگیزه است و در این مدت در پست نایب رئیسی فدراسیون در کارهای اجرایی به کشتی ایران کمک کرده و قطعا همانطور که در دوران قهرمانی فردی بسیار سخت کوش و تأثیر گذار بود، می تواند برای اتحادیه جهانی نیز مثمرثمر باشد.

رئیس فدراسیون کشتی به لالوویچ گفت: طبق قولی که به شما داده بودم بدهی های معوق فدراسیون را پرداخت کردم و تیم های ایران نیز در رقابت های اتحادیه جهانی حضوری پر رنگ داشته اند.

لالوویچ نیز در این جلسه با اشاره به قدمت و جایگاه کشتی ایران در جهان از عملکرد کشتی گیران ایرانی در میادین مختلف تمجید کرد و ایران را یکی از کشورهای تأثیرگذار در کشتی جهان دانست.

در پایان این جلسه رئیس فدراسیون کشتی از رئیس اتحادیه جهانی برای حضور در مراسم افتتاح خانه کشتی شهید صدرزاده بعنوان یکی از بزرگترین کمپ های تمرینی ورزشی جهان در اردیبهشت ماه سال جاری دعوت کرد که رئیس اتحادیه جهانی این قول را داد که اگر در تاریخ مدنظر جلسه ای با IOC نداشته باشد در ایران حضور خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی رئیس فدراسیون کشتی اتحادیه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا