Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@14:17:52 GMT

هدایت اشتباه گوگل مپ داماد اندونزیایی را به دردسر انداخت

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۶۰۰۵

هدایت اشتباه گوگل مپ داماد اندونزیایی را به دردسر انداخت

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از نرم افزار‌هایی که معمولا کاربران تلفن‌های همراه از آن برای یافتن مسیر استفاده می‌کنند گوگل مپ است. اما این نرم افزار در نشان دادن آدرس از دقت زیادی برخوردار نیست و گاهی کاربر را به آدرس‌هایی اشتباه هدایت می‌کند. مانند اتفاقی که به تازگی برای یک داماد اندونزیایی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده داماد از نرم افزار گوگل مپ چیزی نمانده بود که منجر به ازدواج او با یک دختر دیگر شود.

این داماد که هویتش اعلام نشده برای یافتن خانه عروس و مراسم خواستگاری از گوگل مپ استفاده کرده بود که اشتبا‌ها به آدرس دیگری هدایت شد. در حالی که در ابتدا میزبان با دیدن داماد و دسته گل به گرمی از مهمانان پذیرایی کردند، اما حین گفتگو یکی از اعضای خانواده عروس متوجه این اشتباه شد.

بیشتر بخوانید

هدیه عجیب مادر عروس به داماد خبرساز شد

بنا به گزارش رسانه‌های محلی دو مراسم خواستگاری در این روستا به صورت همزمان برگزار می‌شد که مراجعه اشتباهی مهمانان موجب وقوع این حادثه شد. بنا به این گزارش در لحظه ورود مهمانان ناشناس عروس نیز به دلیل انجام آرایش در ابتدا متوجه این اشتباه نشده بود.

در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده لحظه خروج مهمانان به همراه داماد از خانه عروس اشتباهی را نشان می‌دهد. در این ویدئو داماد و مهمانان در حالی که هدیه‌های ویژه مراسم خواستگاری را در دست دارند از خانه خارج می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوگل مپ خواستگاری کردن اخبار حوادث گوگل مپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکزی| مهمانان ناخوانده‌ای به نام «پیامک‌های تبلیغاتی»

وزیر ارتباطات به خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اراک گفت: اقداماتی برای ساماندهی و جلوگیری از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بدون رضایت مشترکین انجام شده است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080132 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • مرکزی| مهمانان ناخوانده‌ای به نام «پیامک‌های تبلیغاتی»
  • (ویدئو) نحوه درست کردن غذای مشهور اندونزیایی با سرخ کردن موز
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای اندونزیایی در بانجول
  • شهادت تعدادی از کودکان غزه در حمله موشک هدایت شونده صهیونیست‌ها
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • (ویدئو) شریفی مقدم: چه کسی گفته عروس باید در خانه مادرشوهر کار کند؟
  • جدل جالب المیرا شریفی‌مقدم با روانشناس بر سر کار کردن عروس در خانه مادرشوهر + ویدئو