Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دسینه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متقاضیان عضویت در هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی می توانند به عنوان نامزد عضویت در هیئت مدیره این شرکتها ثبت نام نمایند افزود با توجه به تمدید مهلت ثبت نام نامزد های هیئت مدیره شرکتهای سرمایه گذاری استانی سهام عدالت تا تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ علاقمندان با مراجعه به"سامانه ستان"به آدرس setan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

seo.ir می توانند نسبت به ثبت نام در مهلت تعیین شده اقدام کنند.

نماینده وزیر اقتصاد در هرمزگان در خصوص شرایط ثبت نام گفت داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط مورد تایید مراجع ذیصلاح تحصیلی و تجربه کافی است که تمامی مدارک بایدبه صورت کامل و بدون نقص در سامانه مزبور بارگذاری و ارسال شوند.

دسینه گفت: با توجه به اهمیت حقوق سهامداران بدیهی است که به درخواست های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

وی در پایان با اشاره به نحوه امتیاز دهی به واجدین شرایط در اجرای دستور العمل تایید صلاحیت حرفه ای که در سایت به آدرس seo.ir بارگذاری می شود گفت صرفاً افرادی که صلاحیت آنها بر اساس این دستورالعمل احراز شود، امکان شرکت در انتخابات اعضای هیات مدیره شرکت های مذکور را خواهند داشت.

کد خبر 5186182

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی دسینه اقتصاد و دارایی هرمزگان سهام عدالت ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی گرگان انتخابات 1400 اردبیل ماه مبارك رمضان وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی مدیره شرکت هیئت مدیره ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه

مهلت انتخاب ۵ خودروی وارداتی عرضه شده سامانه یکپارچه پایان امروز سه‌شنبه به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، از روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت نخستین مرحله عرضه خودروهای وارداتی در سال جدید و البته اولین دور از فروش خودروهای برقی در سامانه یکپارچه به آدرس https://saleauto.ir شروع شد.

در این مرحله متقاضیانی که اسفند ماه سال ۱۴۰۱ با مسدود کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده بودند، می‌توانند از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و هونگچی EQM۵EV برقی هستند و همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی، خودروی مد نظر خود را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است در این دور ثبت نام جدیدی صورت نمی‌گیرد و فقط متقاضیان نوبت دهی شده در اسفند ۱۴۰۱ می‌توانند خودرو انتخاب کنند.

کد خبر 751463

دیگر خبرها

  • عسگری: وضعیت خودرو در کشور دچار فلاکت شده است / «کروز» به دنبال صندلی سوم درهیات مدیره ایران‌خودرواست + فیلم
  • (ویدئو) فردا آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌ها در سامانه «داوطلب»
  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه