Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@04:29:44 GMT

عاقبت چک کردن موبایل روی دوچرخه!

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۶۵۲۹

عاقبت چک کردن موبایل روی دوچرخه!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به حتم استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی یک عمل خطرناک به شمار می‌رود و می‌تواند خطرات بسیاری را برای راننده و سرنشینان خودرو به همراه داشته باشد، مانند اتفاقی که به تازگی برای یک دوچرخه سوار رخ داد.

این دوچرخه سوار در حال کنترل کردن و وارسی تلفن همراهش روی دوچرخه بود که ناگهان با یک خودروی پارک شده در کنار خیابان برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این دوچرخه سوار در حالی که سرش به تلفن همراهش مشغول است مستقیم به سمت یک ون پارک شده حرکت کرده و به عقب آن برخورد می‌کند.

این ویدئو نشان می‌دهد که این دوچرخه سوار پس از برخورد با خودرو به سمت عقب پرتاب شده و سپس از شدت درد دستش را روی صورت خود می‌کشد. «رکس چامپمَن»، بسکتبالیست سابق آمریکایی به منظور هشدار به کاربران این ویدئو را در توئیتر خود منتشر کرد. او در شرح این ویدئو نوشت: «هنگام ارسال پیام دوچرخه سواری نکنید.»

بیشتر بخوانید

بازی بی‌وقفه با موبایل، دختر جوان را کور کرد + تصاویر

این ویدئو از زمان انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۹۷۰ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری بی احتیاطی این مرد حین رانندگی را مورد انتقاد قرار دادند.

گفتنی است، وقوع این حادثه برای این دوچرخه سوار در حالی خبرساز می‌شود که در سال ۲۰۱۷ نیز سقوط یک شهروند چینی حین راندن اسکوتر و چک کردن موبایل خود به داخل چاه فاضلاب خیابان خبرساز شده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث رانندگی تلفن همراه تصادف رانندگی اخبار حوادث دوچرخه سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه

ایتنا - در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد شد.
طبق اعلام گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در فروردین امسال ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

براین اساس، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد شد.

گفتنی است؛ آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی است.

دیگر خبرها

  • عاقبت کار با موبایل هنگام رانندگی (فیلم)
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • همراه پرخرج
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد