Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی درگذشت سردار سرافراز محمد کرمی‌راد از فرماندهان دفاع مقدس و نماینده اسبق کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم / انالله و انا الیه راجعون

عروج سردار سرافراز سرتیپ دوم پاسدار محمد کرمی راد از فرماندهان و یادگاران ارجمند دفاع مقدس و نماینده اسبق مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی موجب تألم خاطر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارنامه مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر این شهید گرانقدر پاسداری از انقلاب، نظام و ارزش‌های دینی انقلابی و ملی و عرصه‌های خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت به مردم عزیز گنجینه ارزشمندی است که می‌تواند راهگشا و برای جبهه انقلاب و نسل جوان امروز میهن اسلامی مسئولیت آفرین باشد.

فقدان آن سردار عالیقدر را به خانواده مکرم، یادگاران و وابستگان گرامی و آحاد مردم شریف و قدرشناس استان غیور و شهید پرور کرمانشاه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای عموم داغ دیدگان و همرزمان وی صبر و شکیبایی طلب می‌کنم.»

کد خبر 5186118

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سلامی محمد کرمی راد مجلس شورای اسلامی مستشار نظامی ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی گرگان انتخابات 1400 اردبیل ماه مبارك رمضان وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم مادران و همسران ارزشمند و هم نقش آفرینی در اجتماع | منزوی‌ کردن زنان را به هیج‌وجه قبول نداریم | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رئیسی با بیان این‌که «شما دختران در جامعه نقش‌آفرین هستید» گفت: ما نگاه مغرب زمین درباره زنان را قبول نداریم که به زن و دختر نگاه ابزاری دارد. نگاه دیگر هم که می‌خواهد زنان را از نقش‌آفرینی در جامعه جدا کند قبول نداریم. منزوی کردن زنان را قبول نداریم. نگاهی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند نگاه عمیق اسلام است که معتقد است هم دختران ما می توانند همسران و مادران ارزشمند باشند و هم می توانند در عرصه اجتماع نقش آفرین باشند.

کد خبر 850388 منبع: ایرنا برچسب‌ها روز دختران خبر ویژه رهبر معظم انقلاب سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم زنان

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل کرمانشاهی در شهر قدس تهران
  • قتل در کرمانشاه دستگیری در شهر قدس
  • معلمان از بی‌هویتی نسل جوان جلوگیری کنند
  • هم مادران و همسران ارزشمند و هم نقش آفرینی در اجتماع | منزوی‌ کردن زنان را به هیج‌وجه قبول نداریم | ویدئو
  • اساتید دانشگاه در امید آفرینی برای جامعه نقش آفرینی کنند
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • بیش از ۱۰۰۰۰ فرهنگی حامی طرح اکرام در کرمانشاه وجود دارد
  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان