Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:17:36 GMT

مستند «سیدجواد» به مرحله نهایی تولید رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۶۷۹۳

مستند «سیدجواد» به مرحله نهایی تولید رسید

 «سیدمحمدباقر حسینی سیر» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساخت مستند «سید جواد» برشی از زندگی  سیدجواد حجازی است که به تهیه کنندگی حوزه هنری استان همدان در حال انجام است.

او با بیان اینکه حاج سید جواد حجازی از شخصیت‌های برجسته و تاثیرگذار در تاریخ انقلاب استان همدان است گفت: مستند ۳۰ دقیقه ‌ای پرتره «سید جواد» به شخصیت برجسته انقلابی و مردمی «سید جواد حجازی» و خدمات ارزنده وی می‌ پردازد که ساخت آن بیش از سه سال زمان برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه هنری استان همدان افزود: این مستند به سه مقطع زمانی انقلاب، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی سید جواد حجازی می پردازد و مبارزات انقلابی و تبعید سید جواد به خراسان و آشنایی وی با رهبر معظم انقلاب، پشتیبانی از رزمندگان جبهه های حق علیه باطل، تقدیم ۲ شهید سرافراز و خدمات اجتماعی متعدد این شخصیت برجسته در دوران سازندگی، موضوعات پرداخته شده در این مستند است.

وی با اشاره به اینکه سید جواد حجازی پدر ۲ شهید است خاطرنشان کرد: احداث دارالایتام مهدیه همدان، اقدام برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی استان، احداث نخستین MRI در غرب کشور  با هدف کاهش مشکلات بیماران و مراجعه نکردن آن ها به پایتخت، فعالیت‌ های کشاورزی و دامداری برای رونق اقتصادی استان و سایر فعالیت های خیرخواهانه از جمله فعالیت‌های سید جواد حجازی در این مستند است.

گفتنی است این مستند با نظر خانواده سید جواد حجازی مراحل تدوین پایانی خود را طی کرده است و  پس از رایزنی از شبکه های کشوری پخش خواهد شد.

برچسب‌ها همدان حوزه هنری مستند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان حوزه هنری مستند همدان حوزه هنری مستند اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم

صفحه لیگ قهرمانان اروپا ویدیویی از 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی فصل 2023/24 ( گل های لروی سانه، نیکلاس فولکروگ و وینیسیوس جونیور) را منتشر کرده است.

دانلود (5.7MB)

دیگر خبرها

  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پست اینستاگرامی + عکس
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پشت اینستاگرامی + عکس
  • پسر ناصر حجازی سرپرست استقلال شد+ عکس
  • نخستین تصویر از بازگشت حجازی به استقلال
  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش