Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@04:35:49 GMT

زنده از آلماتی؛ سهمیه کشتی آزاد تکمیل می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۶۷۹۸

زنده از آلماتی؛ سهمیه کشتی آزاد تکمیل می شود؟

سه آزادکار ایرانی برای کسب سهمیه المپیک امروز به مصاف رقبای آسیایی خود در آلماتی رفته اند. 

به گزارش ورزش سه، کشتی آزاد ایران نیز مثل کشتی فرنگی در مسابقات جهانی ٢٠١٩ فقط با سه سهمیه از شش سهمیه ممکن دست یافته بود. 


بر اساس تصمیم کادرفنی امیرمحمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم، یونس امامی در وزن ٧۴ کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در وزن ٩٧ کیلوگرم به عنوان نمایندگان ایران برای کسب سهمیه های باقی مانده معرفی شدند و از امروز کار خود را در آلماتی آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


در صورتی که آزادکاران ایرانی بتوانند به فینال راه پیدا کنند، سهمیه المپیک را به دست خواهند آورد. 


در ادامه نتایج لحظه به لحظه این سه ملی پوش ایرانی می آید:

*در وزن 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم محمد عبدالکریم از کویت را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله به مصاف  حاجی محمد علی از بحرین می رود.

 

*در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی در دور اول به مقابل علی موحامت اووزمیرادوف از ترکمنستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور بعد با نتیجه 11 بر صفر منگ حجی جان از چین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. امامی در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان مان از هند و شریپ اف از تاجیکستان می رود.

 

*در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر نائویا آکاگوما از ژاپن را مغلوب کرد. وی در مبارزه بعدی به مصاف ضیا موحامت صفراف از ترکمنستان می رود.

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده؛ تراکتور ۰ _ استقلال ۰

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر دو تیم تراکتور و استقلال امروز چهارشنبه _ دوازدهم اردیبهشت_ به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز چهارشنبه _ دوازدهم اردیبهشت _ دو تیم تراکتور و استقلال از ساعت ۱۷ به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

داور: پیام حیدری

اخطار:

اخراج:

گل‌ها:

شرح گل‌ها:

ترکیب تیم تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری
سرمربی: حمید مطهری

ترکیب تیم استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، حسین مرادمند، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، ماشاریپوف، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

سرمربی: جواد نکونام

شرح بازی:

دقایق حساس:

نکات ویژه:

بهترین بازیکن:

کد خبر 749803

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • گزارش زنده؛ تراکتور ۰ _ استقلال ۰
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW