Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فولاد گفت: به توانایی خودمان اعتماد داشتیم و در این بازی هیچ فرصتی به رقیب ندادیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال فولاد خوزستان شب گذشته در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر صفر به پیروزی رسید تا به مرحله گروهی صعود کند.

جواد نکونام بعد از این پیروزی ارزشمند در مصاحبه با سایت «AFC» گفت: العین هم در این بازی مثل ما با جدیت بازی کرد اما بازی به نفع ما چرخید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمانی که آخرین بازی خود در لیگ ایران را انجام دادیم تا الان روی بازی العین تمرکز داشتم و برای این بازی آماده می‌شدیم. العین تیم خوبی است با این وجود ما به اینجا آمدیم و به توانایی خودمان اعتماد داشتیم و در این بازی هیچ فرصتی به رقیب ندادیم.

وی افزود: ما در نیمه اول بازی فرصت های خوبی داشتیم و موفق به گلزنی شدیم. در نیمه دوم گل دوم را خیلی سریع به ثمر رساندیم و بعد از آن زمام بازی را به دست گرفتیم. ما خیلی خوب می دانیم در مرحله گروهی بازی های سختی داریم اما تمام تلاش خود را می کنیم.   فولاد در گروه چهارم با تیم های النصر عربستان، السد قطر و الوحدات اردن رقیب شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره‌های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت. 

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است. به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید