Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@05:16:18 GMT

اختصاص ۳۰۰ اتاق به بیماران کرونا در المپیک

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۷۲۲۱

اختصاص ۳۰۰ اتاق به بیماران کرونا در المپیک

کمیته برگزاری بازی های توکیو از اختصاص ۳۰۰ اتاق به بیماران کرونا در طول المپیک خبر داد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، Kyodo news روز یکشنبه در گزارشی اعلام کرد برگزارکنندگان المپیک توکیو در نظر دارند ۳۰۰ اتاق هتل برای ورزشکارانی که آزمایش ویروس کرونا آنها مثبت می‌شود اما علائم را نشان نمی‌دهند، تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حالی که کمتر از یک ماه از لغو وضعیت اضطراری گسترده در پایتخت ژاپن و میزبان المپیک می‌گذرد، دولت ژاپن توکیو را از روز دوشنبه تحت شرایط "شبه اضطراری" یک ماهه قرار می‌دهد تا با گسترش ویروس کرونا مقابله کند.



براساس گزارش این رسانه ژاپنی، کمیته سازماندهی بازی‌های توکیو قصد دارد یک هتل کامل در چند کیلومتری دهکده ورزشکاران در منطقه ساحلی هارومی رزرو کند که هزینه آن چند میلیون دلار خواهد بود.



ورزشکارانی که نمونه آنها مثبت شده و دیگر شرکت کنندگانی که نیاز به بستری شدن ندارند، به مدت ۱۰ روز در این هتل قرنطینه خواهند شد. کادر پزشکی نیز به آنها سرکشی خواهند کرد.



کمیته برگزاری بازی‌ها همچنین ۳۰ وسیله نقلیه برای انتقال بیماران به هتل فراهم خواهد کرد.

المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم

رافائل نادال درباره بازی دو نفره به همراه کارلوس آلکاراس، تنیسور شماره ۳ جهان در بازی‌های المپیک پاریس (فرانسه) صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، برنده 22 تورنمنت گرند‌اسلم و شماره یک پیشین جهان درباره ایده بازی دو نفره او و کارلوس آلکاراس در بازی‌های المپیک پاریس گفت: آیا کارلوس باید از من بخواهد که در المپیک، دو نفره با او بازی کنم؟ نه، نیازی نیست از من چیزی بپرسد. این برای من هم بسیار هیجان‌انگیز است. اگر اشتباه نکنم این برای کارلوس هم مهم است. خیلی خوب است که قبل از المپیک با هم یک تورنمنت برای آماده‌سازی و ایجاد رابطه در زمین مسابقه برگزار کنیم. فکر می‌کنم اگر هر دو در شرایط خوبی هستیم، پس چرا که نه؟ این برای تیم اسپانیا نیز خوب خواهد بود.

این تنیسور اسپانیایی خاطرنشان کرد: بیایید ببینیم وقایع چگونه پیشرفت می‌کنند. امیدوارم بتوانم هم‌تیمی خوبی برای کارلوس شوم، مطمئن هستم که او برای من خوب خواهد بود. بیایید ببینیم این به کجا منجر می‌شود. امیدوارم ابتدا بتوانیم کمی با هم کار کنیم.

افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!