Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:54:52 GMT

العینی که دیگر رییس نیست؛ طلسم ۶ ساله فولاد شکست

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۷۳۱۷

العینی که دیگر رییس نیست؛ طلسم ۶ ساله فولاد شکست

به گزارش ایرنا، تیم های فولاد ایران و العین امارات در چارچوب مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه از ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه به وقت تهران در عربستان به مصاف هم رفتند ور در نهایت نماینده کشورمان موفق شد با نتیجه پرگل چهار بر صفر به برتری برسد تا در گروه چهارم در کنار تیم‌های النصر قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان جواد نکونام در حالی پا به این دیدار گذاشتند که حریفشان اوضاع چندان مساعدی نداشت و در هفته‌های اخیر نتایج پرنوسانی را گرفته بود. العین در بازی آخر خود به همشهری‌اش، النصر با نتیجه سه بر یک باخت تا در فاصله سه هفته تا پایان مسابقات این فصل لیگ امارات در رده ششم قرار بگیرد و شانسش برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد تا حد زیادی از بین برود. این تیم که لقبش، "رییس" است دیگر در فوتبال آسیا و امارات ابهت سابق را ندارد. این نکته در بازی شب گذشته هم بار دیگر مشخص شد.

العین هم‌اکنون با ۳۷ امتیاز در رده ششم جای دارد و فاصله‌اش با منطقه کسب سهمیه ۶ امتیاز است. آنها ۱۰ برد، هفت تساوی و ۶ باخت را به دست آورده‌اند و در این مدت ۳۷ گل به ثمر رسانده اند و ۳۰ بار نیز دروازه‌شان باز شده است. العینی‌ها در چهار دیدار اخیر خود به ترتیب یک بازی را برده‌اند و دیدار بعدی را واگذار کرده‌اند.

نهایتا شاگردان جواد نکونام توانستند با عبور از سد العین به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و سهمیه‌های ایران را به عدد چهار برسانند. العین فصل قبل در دور گروهی با سپاهان ۲ بار بازی کرد که یک شکست چهار گله و یک تساوی ماحصل کارش بود و حالا بار دیگر چهار گل دیگر نصیب نماینده امارات شد. این چهارمین صعود فولاد به دور گروهی این رقابت‌ها بود. آخرین بار ۶ سال قبل این اتفاق رخ داده بود و حالا بار دیگر نماینده شایسته اهواز در دور گروهی ACL حاضر است.

برچسب‌ها فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا التعاون عربستان جواد نکونام العین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا التعاون عربستان فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا التعاون عربستان جواد نکونام العین اخبار کنکور لیگ قهرمانان دور گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!

به گزارش "ورزش سه"، کسب 33 پیروزی متوالی و متحمل نشدن هیچ شکستی در این فصل از رقابتها سبب شد تا الهلال به عنوان جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شناخته شود. اما آبی های ریاض به سد سختی به نام العین برخورد کرده و از دور مسابقات کنار رفتند.

الهلال با شکست تلخ 4 بر 2 در بازی رفت که در امارات برگزار شد، برای جبران این نتیجه پای به زمین مسابقه گذاشت اما پیروزی 2 بر یک این تیم کافی نبود تا العین بتواند در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال مسابقات شود.

نیمار که در تابستان با انتقالی پر سر و صدا از پاریس سن ژرمن به الهلال پیوست، به دلیل پارگی رباط صلیبی در همان هفته های ابتدایی فصل کنونی، تمامی مسابقات امسال را به طور کامل از دست داد و بجز چند دیدار، هرگز نتوانست برای تیمش به میدان برود.

کاپیتان تیم ملی برزیل که با مصدومیت شدید در دیدار برابر اروگوئه حتی به مسابقات کوپا آمه ریکا نیز نمی رسد، شب گذشته در استادیوم کینگدام آرنا حضور داشت و عملکرد هم تیمی هایش را نیز از نزدیک به تماشا نشست اما تنها شاهد شکست و حذف تیمش از دور مسابقات بود.

در تصاویری که از فوق ستاره برزیلی در جایگاه ویژه استادیوم شکار شده، او روی آخرین موقعیت الهلال در این بازی که توسط ساویچ از دست رفت، به هوای گل برخاسته است اما ضربه بازیکن صربستانی به شکل عجیبی از بالای دروازه به بیرون رفت تا فقط حسرت نصیب نیمار و هواداران الهلال شود.

دیگر خبرها

  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • رادیو هشتاد و چهار ساله شد