Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی آلمان روز دلچسبی را پشت سر گذاشت. 

کای هاورتس از عملکرد فردی خود و همچنین چلسی در بازی برابر کریستال پالاس رضایت دارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، در روز گلزنی هاورتس چلسی توانست مهمان خود را با نتیجه ۴-۱ در استمفوردبریج و در چارچوب هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس در هم بکوبد. هاورتس پس از این بازی به خبرنگاران گفت:

درست است که (بابت گلزنی خودم) خوشحال هستم ولی مهم ترین چیز این است که ما برنده شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی خوبی انجام دادیم، می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم ولی واقعا راضی هستیم. 

بازیکنی که در پست من باشد، همیشه به دنبال گلزنی است. بازی آسانی نبود؛ ما فرصت های بسیاری ساختیم و شاید باید بیشتر گل می زدیم ولی راضی هستیم. احساس می کنم این آزادی را دارم که به هر کجای زمین که می خواهم بروم و امیدوارم به همین روند ادامه بدهم. در نیمه دوم یکی-دو موقعیت خوب برای گلزنی داشتم ولی خب راضی هستم. 

همیشه بازی کردن کنار بازیکنانی با این کیفیت راحت است و پس از بردی ۴-۱ می توان به راحتی گفت ما تیمی تهاجمی و خوب هستیم ولی باید به تلاش مان ادامه بدهیم و می توانیم در پایان فصل در این رابطه صحبت کنیم. 

تصور می کنم باید خودم را در بازی های بیشتری ثابت کنم ولی تمام توانم را به کار می گیرم و تلاش خواهم کرد تا پیشرفت کنم. 

اخبار داغ 

تست کرونای سعید آقایی مثبت شد؛ مدافع پرسپولیس از سفر گوا جا ماند نام خرید ناشناخته فکری در لیست آسیایی استقلال! ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت والدانو: وقتی برنابئو آماده شود، آنفیلد در برابرش زمین تمرینی خواهد بود مورینیو: مطمئنم که فرگوسن با نظر سولسشر در زمینه عناوین قهرمانی مخالف است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو

تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه ۱+۴۵ پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه ۲۷ توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه ۲۸ با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه ۸۳ در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

پورتو با این نتیجه ۷۶ امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول، اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

دیگر خبرها

  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • چلسی 5-0 وستهم: برد درخشان برای ابقای پوچتینو
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن