Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@02:52:48 GMT

طرح پیشگیری از سرقت خودرو و ملزومات آن تدوین شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۷۶۳۵

طرح پیشگیری از سرقت خودرو و ملزومات آن تدوین شد

معاون قضائی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز گفت: طرح پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخلی آن به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم این دادگستری تدوین و منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر داراب‌خانی معاون قضائی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز اظهار کرد: با توجه به ضرورت برنامه‌ریزی و اقدام برای کنترل و کاهش جرایم به ویژه جرم سرقت، انجام طرح تحقیقاتی پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخلی آن در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: در گام نخست با دعوت از نمایندگان ارشد دستگاه‌های مربوطه و تبادل اطلاعات، وضعیت استان البرز در بروز و ظهور جرم سرقت تحلیل و بررسی شد و سپس آمار و اطلاعات مربوط به این جرم، تجمیع و آنالیز گردید.   دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز گفت: طرح فوق شامل بیان مسأله، آسیب‌شناسی پدیده سرقت خودرو و وسایل داخلی آن و تقسیم وظایف دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، نظامی و امنیتی و مراجع خدمات‌رسان برای پیشگیری از این جرم است.   وی افزود: با دستور رئیس کل دادگستری استان البرز، طرح موصوف در اختیار مدیران دستگاه‌های ذیربط برای بهره‌برداری و اجرا قرار گرفته که نتایج اجرای آن متعاقباً اعلام می‌شود.   این مقام قضائی خاطرنشان کرد: سرقت خودرو، لوازم و محتویات داخل خودرو، از جرایم علیه اموال است که در مقایسه با سایر سرقت‌ها، دارای فراوانی زیادی بوده و نرخ بالای وقوع این جرم، احساس امنیت شهروندان را کاهش می‌دهد که اجرای طرح «پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخلی آن»، تا حصول نتیجه قطعی و نهایی، با جدّیت توسط این معاونت پیگیری می‌شود.   انتهای پیام/
 منبع: مهر

منبع: دانا

کلیدواژه: پیشگیری از سرقت خودرو پیشگیری از وقوع جرم استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: به دنبال افزایش سرقت از خانه‌باغ‌های این شهرستان و شهرستان‌های همجوار مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده در این زمینه ۳ متهم و یک نفر مالخر شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: سارقان در بازجویی خود به ۲۴ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه از خانه‌باغ‌های این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین در ادامه به مردم توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل با ارزش در آنها خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم