Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@08:31:04 GMT

درخشش ویژه هم‌پستی‌های نکو در ریاض (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۸۴۵۱

تیم فولاد در حالی العین را شکست داد که هافبک دفاعی این تیم نقشی ویژه در این پیروزی داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد برای بازی پلی آف با دو هافبک دفاعی یعنی زبیر نیک نفس و محمد آبشک وارد زمین شد. نکونام در حالی این تصمیم را گرفت که کایو و الاهبابی به عنوان بازیکنانی خوش تکنیک تلاش می‌کردند تا با عبور از آخرین لاین خط میانی فولاد، برای کوجو لابا موقعیت سازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما نیک نفس و آبشک با مقاومت استثنایی خود مانع از این اتفاق شدند و باعث شدند تا فولاد در شبی العین را شکست دهد که حریف کمتر از انتظار فوتبال دوستان موفق به موقعیت سازی شد.

 

 

محمد آبشک هافبک پرتلاش و جنگنده خوزستانی ها در نیمه دوم جای خود را به احمد عبدالله زاده داد که او نیز در خنثی‌سازی کار بازیکنان فولاد نقش‌آفرینی کرد و با تجربه بین‌المللی که در کارنامه‌اش داشت توانست اوضاع را کنترل کند. زبیر نیک‌نفس که ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت، با هوش بالای خود توانستند راه اتصال هافبک ها به مهاجمان را قطع کند و در اولین بازی آسیایی اش با فولاد، بدرخشد. او که فصل قبل لیگ قهرمانان با ذوب‌آهن سابقه بازی در این لیگ را داشته، توانایی های خود را به خوبی نشان داد.

 

در نهایت با حضور محمد میری به جای شیمبا، فولادی ها با تعداد نفرات بیشتر در خط میانی توانستند کنترل بازی را به دست بگیرند و اجازه کار به بازیکنان خوش تکنیک العین را ندهند.

 

در نهایت چهار هافبک دفاعی فولاد در شبی که جواد نکونام به درخشش آن ها نیاز مبرمی داشت، از پس وظایفشان برآمدند و نمره قبولی گرفتند.

 

محمد آبشک محمد زبیر نیک نفس فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد آبشک محمد زبیر نیک نفس فولاد خوزستان نیک نفس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۸۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، بازیکن سابق استقلال که سومین فصل بازی در هوادار را تجربه می‌کند و بازوبند کاپیتانی را نیز در اختیار دارد، در هفته‌های گذشته عملکرد خیره کننده‌ای داشته است.

شجاعیان در سال جدید با آمادگی بالا در زمین حاضر می‌شود‌. این هافبک طراح در بازی با فولاد دبل کرد و مقابل گل گهر نیز تک گل پیروزی بخش هوادار را به ثمر رساند. داریوش اگرچه در بازی با پیکان نتوانست گلی بزند اما پاس گل اول هوادار را به زیبایی هرچه تمام‌تر داد و زمینه ساز گل محسن سفیدچغایی شد.

درخشش داریوش شجاعیان در جام حذفی نیز ادامه پیدا کرد و او در دقیقه ۱۰ نخستین گل هواداری‌ها را به ثمر رساند. او در این فصل ۶ گل برای تیمش زده و بهترین فصل حضور در این تیم را سپری می‌کند.

دیگر خبرها

  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد