Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@08:40:56 GMT

۲۶۰۰ آزمایش از ۵۵۰ نازل سوخت رسان خراسان شمالی انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۸۵۴۴

۲۶۰۰ آزمایش از ۵۵۰ نازل سوخت رسان خراسان شمالی انجام شد

مجتبی شکوری گفت: در راستای تحقق خدمات مطلوب کمی و کیفی عرضه سوخت در سال گذشته دوهزار و ۶۸۵ مورد آزمایش کمی و کیفی از تعداد ۵۵۰ نازل سوخت رسان موجود در خراسان شمالی به‌صورت دوره‌ای و موردی صورت گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شکوری، مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه کنترل و نظارت بر عرضه سوخت و ارائه خدمات مطلوب سوخت رسانی حائز اهمیت است، اظهار داشت: بنابراین در راستای تحقق خدمات مطلوب کمی و کیفی عرضه سوخت در سال گذشته دوهزار و ۶۸۵ مورد آزمایش کمی و کیفی از تعداد ۵۵۰ نازل سوخت رسان موجود در جایگاه ها و مجاری عرضه فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی به‌صورت دوره‌ای و موردی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این بازدیدها شامل دو هزار و ۳۹۳ مورد بازدید کنترل کیفی و ۳۹۲ مورد بازدید کمی از جایگاه های سطح استان بوده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : بازرسان و کارشناسان این شرکت به صورت مستمر و ۲۴ ساعته، جایگاه‌های سوخت استان را از نظر تطابق با استانداردها مورد بازدید کنترل کیفیت قرار می‌دهند.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی با تاکید بر کنترل مستمر بر عملکرد جایگاه‌های سوخت عنوان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند نظرات، پیشنهادت و انتقادات خود را در راستای ارائه خدمات بهتر و سریعتر با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در میان بگذارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرآورده های نفتی کمی و کیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز پنجشنبه روند آزمایش سامانه موشک‌انداز چندگانه ۲۴۰ میلی متری ساخت یک واحد صنایع دفاعی تازه تاسیس در این کشور را بررسی کرده است.

این خبرگزاری، نتایج آزمایش را رضایت‌بخش ارزیابی کرد. در این گزارش جزئیات بیشتری از واحد تولیدکننده توپخانه ارائه نشده است.

خبرگزاری رویترز در این باره نوشت: گمان می‌رود کره شمالی در بحبوحه ادعا‌های آمریکا و کره جنوبی مبنی بر تامین تسلیحات جنگی برای روسیه، تولید توپخانه‌ای خود را افزایش می‌دهد. مسکو و پیونگ یانگ، این گمانه‌زنی را رد می‌کنند.

شلیک آزمایشی اولیه نشان داده است که راکت‌ها استاندارد‌های لازم را برای ویژگی‌ها و دقت پرواز دارند.

به گزارش خبرگزاری کره شمالی، کیم گفت: سیستم موشک پرتاب چندگانه ۲۴۰ میلی متری، که دارای فناوری جدید است، تغییر استراتژیکی در تقویت قابلیت‌های توپخانه ارتش کره شمالی ایجاد خواهد کرد.

خبرگزاری کره شمالی، در گزارشی جداگانه نوشت: کیم از دانشگاه نظامی کیم ایل سونگ که به نام پدربزرگ و بنیانگذار ایالتش نامگذاری شده است، به مناسبت سالگرد تأسیس ارتش انقلابی، پیش از تشکیل این ارتش کشور، بازدید کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در بین حرف پزشکی دارند
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها