Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@09:17:53 GMT

دو انتصاب در ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۹۰۹۰

دو انتصاب در ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی

با حکم باران چشمه دو انتصاب در ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی صورت گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، با حکم باران چشمه، مشاور حقوقی و سرپرست کمیته فرهنگی فدراسیون منصوب شدند.

علی اصغر خمسه، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان مشاور حقوقی فدراسیون ورزش‌ زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم باران چشمه خطاب به خمسه آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در امور حقوقی، بموجب این حکم از تاریخ 21 فروردین ماه ۱۴۰۰ به عنوان مشاور حقوقی فدراسیون منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور، در راستای اهداف و برنامه های فدراسیون و پیگیری امورات حقوقی و قضایی اقدامات بایسته را به عمل آورید.

علی اصغر خمسه مولف کتب حقوقی و مدرس دانشگاه در رشته های حقوق و قضا می باشد.

*رضا کمالی، سرپرست کمیته فرهنگی فدراسیون شد

رضا کمالی، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان سرپرست کمیته فرهنگی فدراسیون ورزش‌ زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

در حکم باران چشمه خطاب به آقای کمالی آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در امور حقوقی، بموجب این حکم از تاریخ 21 فروردین ماه ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست کمیته فرهنگی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور، در راستای اهداف و برنامه های فدراسیون برای توسعه ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با تدوین برنانه های هدفمند، فرهنگی و معنوی اقدامات بایسته را به عمل آورید.

خاطر نشان می گردد: آقای دکتر رضا کمالی، دکترای مدیریت فرهنگی و رسانه از هندوستان است که هم اکنون به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان می باشد که در ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی سکان هدایت هیئت  این استان را نیز عهده دار است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری، تدریس در دانشگاه، دبیر جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری و... بخشی از سوابق کاری درخشان و ارزنده رضا کمالی محسوب می گردد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی سرپرست کمیته فرهنگی رضا کمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری

در آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان حضور داشتند.

در این برنامه از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل شد و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

در پایان این آئین تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در شهرستان ساری برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • شهری با ۱۷ گود مقدس/ پرحاشیه‌تر از فوتبال!
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری