Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@07:00:04 GMT

کرایه تاکسی در اصفهان، 25 درصد گران شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۹۱۹۳

کرایه تاکسی در اصفهان، 25 درصد گران شد

اعضای شورای شهر اصفهان با افزایش ۲۵ درصدی نرخ‌های کرایه تاکسی نسبت به سال گذشته موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،  لایحه فهرست نرخ‌های پیش‌بینی افزایش کرایه انواع تاکسی‌های شهری اصفهان برای سال ۱۴۰۰ و افزایش ۲۵ درصدی این نرخ نسبت به سال گذشته در یکصد و شصت و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر احمد زندآور، رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان در تشریح نظر این کمیسیون، گفت: طبق گفته مدیران سازمان تاکسیرانی، هزینه‌های ناوگان این سازمان ۸۱ درصد افزایش داشته است بنابراین کمیسیون با افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در سال آینده موافقت کرد.

همچنین علیرضا نصر اصفهانی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در این رابطه گفت: در تهران نرخ کرایه تاکسی ۳۵ درصد افزایش داشته است اما سال گذشته با افزایشی که به دلیل فاصله‌گذاری فیزیکی در تاکسی‌ها اعمال شد، افزایش این نرخ در سال جاری به میزان ۲۵ درصد به حدی است که رانندگان و شهروندان را راضی نگه می‌دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان تاکسی جلسه علنی شورای اسلامی شهر شورای شهر کرایه تاکسی شهر اصفهان ۲۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت

حسین اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه درصدد هستیم در سال جاری نیز ۱۵ کیلومتر از شبکه‌های فرسوده آب در منطقه اردستان بازسازی و نوسازی شود، اظهار داشت: در سال گذشته هدر رفت آب در منطقه اردستان از ۲۷ درصد به ۲۴ درصد کاهش یافت که این روند کاهشی همچنان در دستور کار قرار دارد.

تأمین ۷۵ درصد نیاز آبی اردستان از طرح آبرسانی اصفهان بزرگ

وی به چگونگی تأمین ۲۰۰ لیتر در ثانیه نیاز آبی منطقه اردستان پرداخت و خاطر نشان کرد: حدود ۷۵ درصد نیاز آبی این منطقه از طریق طرح آبرسانی اصفهان بزرگ و مابقی آن به وسیله ۵۰ حلقه چاه و ۱۵ باب قنات تأمین می‌شود، این در حالی است که نیاز آبی منطقه اردستان در پیک مصرف به ۲۶۷ لیتر در ثانیه افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به تأمین پایدار آب شرب سه شهر و ۱۰۹ روستا در منطقه اردستان تصریح کرد: یکی از اقداماتی که در راستای تأمین پایدار آب شرب این منطقه اجرایی شده، اصلاح و بازسازی دو باب ایستگاه پمپاژ است چرا که هم اکنون میزان انتقال آب از خط آبرسانی اصفهان بزرگ به اردستان حدود ۷۵ لیتر درثانیه است که پیش بینی می‌شود با اصلاح پمپ‌های شناور این ایستگاه‌های پمپاژ، دبی انتقال آب به ۹۰ لیتر درثانیه افزایش یابد.

اکبریان افزود: این در حالی است که عملیات اجرایی این پروژه تا پایان خرداد ماه سال جاری به پایان می‌رسد.

اکبریان خاطرنشان کرد: تکمیل خط آبرسانی به مجتمع روستایی همبرات و برزاوند، حفر چاه در منطقه زواره و تکمیل سیستم تله متری تأسیسات آبرسانی، دیگر اقداماتی است که در راستای تأمین پایدار آب شرب منطقه اردستان عملیاتی شده است.

کد خبر 6096829

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید