Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد طاهر طیب زادگان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: علاوه بر بستری بیماران کرونایی در بخشهای داخلی، زنان، گوش حلق و بینی و اورژانس  ۲ بخش اطفال و اعصاب و روان نیز برای بستری بیماران تخلیه شدند.

وی بیان کرد: هم اکنون ۱۳۰ بیمار در این بخش ها بستری هستند.

طیب زادگان تصریح کرد: با توجه به افزایش لحظه ای تعداد بیماران و مراجعات از دیگر شهرستانهای لنده و چرام، کمبود فضای فیزیکی بیمارستان مهمترین مشکل مقابله با این بیماری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه موج جدید کرونا، وضعیت شهرستان را بحرانی کرده است گفت:  مدیریت کرونا برای کادر درمان به سختی انجام می شود.

وی افزود: انتظار می رود مردم ضمن درک عمق خطر، همراهی لازم را با برنامه های مصوب  فعلی ستاد مدیریت کرونای شهرستان ، شورای تامین و  تداوم  محدودیت ها و بسته ماندن بازار  داشته باشند.

تاکنون ۹۳ نفر  بر اثر این بیماری جان خود را در کهگیلویه از دست داده اند.

بیمارستان دارای ۲۳۵ تخت فعال، چهار بخش پاراکلینیکی و ۵۹ تخت ستاره دار است.

بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در سال ۱۳۷۸ با ۱۶۰ تخت درمانی که شامل بخش های داخلی، زایشگاه، اتاق عمل، جراحی زنان، جراحی عمومی، اطفال و نوزادان راه اندازی شد.

بیمارستان دهدشت به بیماران شهرستان های لنده و چرام خدمات درمانی هم ارائه می دهد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دهدشت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دهدشت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ویروس کرونا دهدشت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمیدرضا اینانلو با اشاره به توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی دارد، می‌تواند توانمندی خود را به کشور‌های دیگر ارائه دهد، همچنین درباره خدمات ضروری برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی، ایران آمادگی کمک به کشور‌های آفریقایی و بهره برداری از این مراکز با صد در صد تجهیزات پزشکی را دارد.

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو افزود: زمینه همکاری درباره انتقال فن آوری و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با گسترش روابط با این کشور‌ها امکان پذیر است.

دومین نشست بین‌المللی ایران و آفریقا با حضور بیش از ۲۰ کشور آفریقایی از ۷ تا ۱۰ اردیبهشت در تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی
  • تکمیل ‌‌هوشمندسازی پلاک‌های پستی تا پایان سال ۱۴۰۴
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود