Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارقان خانه های آبادانی ها در منطقه طیب با اقدامات پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، در پی وقوع چند فقره سرقت منازل در منطقه طیب شهرستان آبادان موضوع برای دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت که در این راستا ماموران با تحقیقات فنی و بازبینی دوربین‌ های مداربسته چهره 2 سارق تازه کار را شناسایی کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که در همه این سرقت ها این 2 متهم حضور داشته و دست به سرقت از خانه های منطقه طیب آبادان زده اند.

ردزنی سارقان خانه های آبادانی

ماموران با اقدامات پلیسی و بررسی دقیق دوربین های مداربسته خیلی زود موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات پلیسی برای دستگیری آنها کلید زده شد و ماموران در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهمان در مخفیگاهشان شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنها وسایل سرقتی زیادی به دست آمد.

سارقان در بازجویی ها به سرقت های زیادی در منطقه کوی طیب اعتراف کردند.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارقان اعتراف اخبار حوادث دوربین سرقت سارق دزدان آبادان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران ویدئو کرونا مرد آزار شیطانی خودکشی تجاوز جنسی تجاوز بازیگر سینما و تلویزیون ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه بازداشت سارقان زورگیر در عملیات پلیس | ویدئو

دریافت 11 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: روز دهم اردیبهشت در گشت زنی‌های هدفمند ماموران به موتورسیکلت لاکی اقدام به موبایل قاپی در مقابل مامورین می‌نمایند و متواری می‌شوند که پس از تعقیب گریز لاستیک موتور را مورد اصابت گلوله قرارداده و موفق به دستگیر کردن سارقین شدند.

وی در ادامه توضیح داد : در بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون و یک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه اعتراف کرد.

کد خبر 848358 منبع: تسنیم برچسب‌ها منطقه ۱ پلیس راهور - شهر خبر مهم سارق - سرقت

دیگر خبرها

  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • لحظه بازداشت سارقان زورگیر در عملیات پلیس | ویدئو
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین