Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - برگزیدگان نخستین دوره جشنواره قرآن و عترت ویژه کارکنان و خانواده‌های همکاران بانک کارآفرین و شرکتهای زیر مجموعه معرفی و از نفرات برتر هر رشته معرفی و تقدیر شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا ،اسامی برگزیدگان نخستین جشنواره قرآن و عترت، با شعار «قرآن آرامش آفرین زندگی» یادواره اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور مدیران ارشد بانک به‌صورت حضوری و آنلاین انجام شد از نفرات برتر هر رشته تقدیر شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، موضوعات جشنواره در سه محور کلی پیشرفت در عرصه کار و کارآفرینی، آرامش در زندگی و روابط اجتماعی، سبک زندگی ایرانی و اسلامی (حقوق متقابل اعضای خانواده و تربیت فرزند صالح) با رویکرد قرآن و عترت برنامه‌ریزی‌شده بود و شرکت‌کنندگان در این جشنواره در چهار بخش آوایی، مطالعاتی، ادبی و هنری در سه رده گروه شکوفه‌ها (زیر 10 سال)، نوجوانان (10 تا 16 سال) و بزرگسالان (16 سال به بالا) به‌صورت مجزا مورد ارزیابی و داوری قرار گرفتند رتبه‌های برتر معرفی و از نفرات شایسته تقدیر نیز تجلیل به عمل آمد و جوایزی به آنان اهداء شد. همچنین به‌منظور تشویق و تقدیر از تمامی شرکت‌کنندگان در این جشنواره ،هدایایی به‌رسم یادبود برای آنان در نظر گرفته شد که برای آنان ارسال شد.
لازم به ذکر است دبیرخانه دائمی جشنواره قران و عترت در محل ساختمان مدیریت آموزش و ارزیابی عملکرد بانک کارآفرین قرار دارد و همکاران گرامی می‌توانند نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص جشنواره فعلی و همچنین هر چه پربارتر برگزار شدن جشنواره‌های آتی با شماره تلفن 88030230 مطرح کنند.
اسامی برگزیدگان و منتخبین به تفکیک رشته به شرح ذیل است:
اسامی منتخبین جشنواره قرآن
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  منصور کشاورزیان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با تشریح ضرورت بهره گیری از توان و تخصص اصحاب رسانه در فعالیت‌های فرهنگی ترویج مصرف بهینه آب در جامعه گفت: در دومین جشنواره آب و رسانه استان سمنان ۱۵۰ اثر به دبیرخانه رسال شد که پس از داوری از صاحبان ۲۱ اثر برگزیده با اهداء جوایزی قدردانی شد.
مدیریت مصرف آب در خانه با تاکید بر نقش بانوان خانه دار، بحران خشکسالی و راهکار‌های مقابله با آن تامین آب پایدار – مدیریت مصرف، ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی با رویکرد مدیریت مصرف بهینه آب، حفاظت و صیانت از منابع، بازچرخانی آب مزایا و محدودیت ها، اصلاح الگوی مصرف، نقش رسانه در حساس نمودن افکار عمومی در منابع آب سمنان فاضلاب، آب خاکستری فرصت‌ها و تهدید‌ها و استفاده از پساب در صنعت و کشاورزی از جمله محور‌های دومین جشنواره آب و رسانه در استان سمنان بود.
این جشنواره به همت شرکت آب و فاضلاب استان سمنان و با مشارکت استانداری سمنان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، صدا و سیمای مرکز سمنان، شهرداری سمنان، خانه مطبوعات و انجمن خبرنگاران استان سمنان در بخش‌های خبر، گزارش، مصاحبه، عکس، موشن گراف، فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه ای، پادکست برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک