Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@02:23:33 GMT

مرگ زن تهرانی با مشروب خوار تهرانی در بزم مستانه کرج

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۹۸۹۶

مرگ زن تهرانی با مشروب خوار تهرانی در بزم مستانه کرج

زن جوان و دوستانش که در کرج مشروبات الکی دست ساز خورده بود پس از نابینایی به کام مرگ فرو رفت.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، بعد از ظهر شنبه 21 فروردین 1400 ماجرای مرگ مرموز زن 33 ساله ای در خانه پدر و مادرش در منطقه چیتگر به پلیس مخابره شد و ماموران با حضور در محل تحقیقات را آغاز کردند.

ماموران با حضور در محل با جسد زن 33 ساله که پس از جدایی از همسرش در کنار پدر و مادرش زندگی می کرد روبرو شدند و ماموران با توجه به مرموز بودن صحنه، ماجرای مرگ مرموز را به بازپرس ویژه قتل مخابره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرگ تلخ با مشروب دست ساز

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات وارد عمل شدند و در گام نخست خانواده زن جوان مورد تحقیق قرار گرفتند.

تیم پلیسی در تحقیقات پی بردند که زن جوان شامگاه گذشته همراه چند تن از دوستانش به یک میهمانی در کرج رفته و در آنجا مشروبات الکلی دست ساز خوردند و زن جوان پس از بازگشت به خانه به خاطر خوردن مشروبات دست ساز ابتدا بینایی خود را از دست داده و سپس اوردوز کرده و به کام مرگ فرو رفته است.

ماموران پی بردند که دیگر دوستان این زن جوان که در یک دورهمی حضور داشتند حال خوبی ندارند .

بنا بر این گزارش، جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مشروبات مرگ مرموز مشروب دست ساز اوردوز جسد اخبار حوادث مرگ زن کرج مشروبات الکی بزم مستانه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران ویدئو کرونا مرد آزار شیطانی خودکشی تجاوز جنسی تجاوز بازیگر سینما و تلویزیون ساعت زن جوان دست ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی

فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران برای آماده سازی تیم ملی جوانان، جهت حضور در مسابقات جوانان جهان از دو کبدی کار بانوی استان قم دعوت نمود.

 خانم‌ها ثنا نامدار و فاطمه قهرمانی دو بانوی جوان کبدی کار استان قم در این اردو حضور دارند. استان قم برای اولین بار دو نماینده در اردوی تیم ملی کبدی دارد.

این اردو ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود.
خاطر نشان می‌شود مسابقات جهانی کبدی بانوان شهریور ماه سال جاری در هندوستان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در شهرستان فلارد