Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:25:10 GMT

ظرفیت تخت‌های ICU همدان تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۹۹۴۵

ظرفیت تخت‌های ICU همدان تکمیل شد

ایسنا/همدان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان از تکمیل ظرفیت تخت‌های ICU در بیمارستان‌های همدان خبر داد و گفت: تخت‌های عادی بخش‌های بیماران کووید نیز در حال پر شدن است.

دکتر ابراهیم جلیلی در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم فضای جدیدی در بیمارستان‌های استان ایجاد کنیم چراکه احتمالاً در روزهای آینده با کمبود تخت مواجه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: فعلاً مشکلی از نظر تجهیزات بیمارستانی مانند ونتیلاتور نداریم اما اگر روند مراجعات به همین صورت باشد به مشکل برمی‌خوریم بنابراین در حال پیگیری هستیم تا تجهیزاتی از وزارت بهداشت دریافت کنیم.

جلیلی با بیان اینکه در حال حاضر روند مراجعات به بیمارستان‌ها به صورت افزایشی است، مطرح کرد: در حال حاضر ۱۱۲۵ بیمار کووید در بیمارستان‌های استان بستری هستند، روزانه ۱۴۰ بیمار جدید بستری می‌شود و تعداد مراجعان سرپایی نیز نسبت به اوایل فروردین‌ماه پنج برابر شده‌ است.

وی ادامه داد: پس از تکمیل طرفیت بیمارستان‌های سینا فرشچیان و شهید بهشتی، بیماران را در بیمارستان آتیه تامین اجتماعی همدان بستری کردیم و در حال هماهنگی با بیمارستان ارتش برای استفاده از ظرفیت این بیمارستان هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا در پایان خاطرنشان کرد: در این شرایط مردم باید دورهمی‌ها را تعطیل کرده و پروتکل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا ونتیلاتور تکمیل ظرفیت بیمارستان تجهیزات بیمارستانی تخت آی سی یو بيمارستان دانشگاه علوم پزشكي تخت بیمارستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در نهمین نشست شورای تأمین مسکن استان، افزود: شناسنامه مسکن استان به طور کامل احصا و هر آنچه برای تکمیل اقدامات گسترده‌ای که تاکنون به همت #دولت_مردمی_و_انقلابی_ایران_قوی در حوزه مسکن در استان همدان انجام شده، مشخص و پیش روی مسئولان است.

وی ادامه داد: نهضت ملی مسکن، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، باز آفرینی شهری و مسکن روستایی چهار محور مهمی است که با قوت و برای دست یافتن به تمامی اهداف تعریف شده، دنبال می‌‎شود.

استاندار همدان اظهار کرد: از اقدامات جهادی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها تقدیر می‌کنم.

وی گفت: پروژه‌های مسکن در شهرستان‌ها توسط معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی با فرمانداران، شهرداران و مدیران به صورت ویژه بررسی می‌شود.

قاسمی فرزاد بیان کرد: رقابت مثبت برای تسریع روند کار نهضت ملی مسکن در دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است.
وی خاطرنشان کرد: فرآیند تأمین زمین با روند قانونی و معرفی متقاضیان به بانک‌ها توسط #دولت_مردمی_و_انقلابی_ایران_قوی انجام می‌شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مسکن باید با کیفیت مطلوب و سرعت بالا احداث شود، افزود: در کنار تحقق شعار "جهش‌ تولید با مشارکت مردم" جهش مسکن نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: نهضت ملی مسکن، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اولویت تأمین مسکن استان است.

دیگر خبرها

  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • افزوده شدن ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه