Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@05:03:31 GMT

نکونام به رکورد 8 ساله العین پایان داد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۰۳۸۴

نکونام به رکورد 8 ساله العین پایان داد

فولاد در حالی موفق شد با شکست العین به مرحله گروهی ACL صعود کند که حریف اماراتی در 8 سال گذشته همواره در مرحله اصلی حضور داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، فولادی ها شب گذشته دست به کار بزرگی زدند و با نتیجه غیرمنتظره 4 بر صفر از سد العین عبور کردند تا با راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تعداد نمایندگان ایران را به عدد 4 برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


العین که طی سالهای گذشته یکی از قدرتمندترین تیم های آسیایی بود که سابقه قهرمانی در این رقابت ها را نیز دارد، طی سالیان گذشته همواره به عنوان یکی از نمایندگان امارات در این رقابت ها شرکت کرده بود ولی در بازی های امسال، آنها به سد بزرگ فولاد برخورد کردند و از دور رقابت ها کنار رفتند.


العین از سال 2012 که نتوانست در رقابت های لیگ قهرمانان آسای حضور پیدا کند، در سالهای اخیر به صورت متوالی و طی 8 دوره گذشته همواره در مرحله اصلی و گروهی ACL حاضر بود ولی حالا نکونام و شاگردانش به نوار حضور دائمی نماینده امارات پایان دادند تا پس از 9 سال، آنها یکبار دیگر از خانه نظاره گر بازی های آسیایی باشند.


علاوه بر این، العین پیش از دیدار شب گذشته، 3 بار در مرحله پلی آف حاضر شده بود که در هر سه مرتبه موفق شده بود با پیروزی بر حریف خود، راهی مرحله گروهی شود ولی این اتفاق شب گذشته رخ نداد تا شاگردان نکونام با شایستگی کامل راهی مرحله اصلی این بازی ها بشوند.

جواد نکونام (مربی) فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جواد نکونام مربی فولاد خوزستان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه 68 بر 64 موفق به کسب پيروزى شد تا سری 1 – 1 برابر شود.

آرن داوودی با 8 امتیاز، 2 ریباند، 10 پاس گل و کارایی 17 بهترین بازیکن این دیدار بود.

درحالى كه تيم فيناليست مى بايست سرى نيمه نهايى را با سه برد به پايان برساند، فعلا ماراتن بين شاگردان حاتمى و شاهين طبع ادامه خواهد داشت.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها 2 بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

دیگر خبرها

  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید