Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت و سخنگوی سازمان غذا و دارو به گفت و گوی معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با میزان واکنش نشان داد. خبرگزاری میزان- علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت در واکنشی کنایه آمیز به مصاحبه ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با میزان که طی آن عاملیت سفر‌های نوروزی در قرمز و نارنجی شدن شهر‌های کشور را رد کرده بود در فضای مجازی نوشت: نه سفر تاثیر داشت، نه صف مرغ، نه باز بودن جاده ها، نه تور‌های کیش و قشم، نه روزی بیست پرواز ترکیه! نه لغو نشدن پرواز‌های خوزستان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..
لعنت به این ویروس که خودش پرواز می‌کند، دست و پا دارد و راه می‌افتد و شهر به شهر می‌چرخد...   کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو  هم در همین رابطه نوشت: فقط کربلا و عتبات موثر است ظاهرا و  لاغیر!   بیشتر بخوانید: ایران چگونه قرمز شد؟/ از پیغام «نمکی» تا داستان «تیموری»
گفتنی است، ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در گفتگو با میزان مدعی شده بود: روند قرمز و نارنجی شدن شهر‌ها زمانی آغاز شد که هنوز سفر‌های نوروزی اتفاق نیفتاده بود.
تیموری همچنین در این گفتگو در واکنش به انتقاد‌های مسوولان وزارت بهداشت از انجام سفر‌های نوروزی گفته بود: اگر ما نقصی در اجرای این پروتکل‌ها داشته ایم طبیعتا در جریان نظارت‌هایی که مسوولان وزارت بهداشت اعمال کردند این نقص‌ها معلوم و اعلام می‌شد. اما وقتی چیزی اعلام نمی‌شود پس باید نتیجه بگیریم آن بخش از سفر‌های نوروزی که در چارچوب مراکز اقامتی رسمی وزارت میراث فرهنگی و تور‌های ما انجام شده قطعا با رعایت پروتکل‌ها بوده است.   انتهای پیام/     برچسب ها: علیرضا وهاب زاده سفرهای نوروزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا وهاب زاده سفرهای نوروزی وزارت میراث فرهنگی سفر های نوروزی معاون گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان، اظهار داشت: این همایش بین‌المللی با موضوع تاب‌آوری در برابر مخاطرات، تغییرات اقلیمی و بلایا در آبان‌ماه سال جاری با حضور مهمانان و پژوهشگران داخلی و خارجی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این همایش بین‌المللی با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، تصریح کرد: همایش یاد شده در محورهای مفاهیم و مبانی نظری، بستر فرهنگی و میراث ناملموس، بستر طبیعی در معماری دست‌کند، تجارب و حفاظت از معماری دست‌کند برگزار خواهد شد.

حسن‌پور، افزود: پژوهشگران، اساتید دانشگاه و علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را دراین‌خصوص تا ۳۰ اردیبهشت به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال کنند.

کد خبر 6093859

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند