Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@09:44:38 GMT

سهمیه های کشتی آزاد ایران در توکیو کامل شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۰۸۶۴

سهمیه های کشتی آزاد ایران در توکیو کامل شد

ایران اکونومیست- امیرمحمد یزدانی، یونس امامی و محمدحسین محمدیان با کسب ۳ سهمیه المپیک برای ایران، سهمیه های کشتی آزاد ایران در المپیک توکیو را کامل کردند.

در پایان رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا که به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزاری شد، امیرمحمد یزدانی در ۶۵، یونس امامی در ۷۴ و محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلوگرم با برتری قاطع مقابل رقبایشان ضمن رسیدن به فینال با کسب ۳ سهمیه المپیک، ۶ سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک توکیو را کامل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین محمدیان سومین و آخرین نماینده ایران در این رقابت ها در دیدار نیمه نهایی برابر ساتیوارت کادیان از هند با نتیجه۱۰ بر صفر به برتری رسید و ضمن راه یابی به فینال، موفق به کسب ششمین سهمیه المپیک برای کشتی آزاد ایران شد. محمدیان در این کشتی با یک خاک و ۴ بارانداز پیاپی، در ۳۱ ثانیه کشتی را تمام کرد.

محمدیان پیش از این در دور مقدماتی ابتدا ۱۱ بر صفر نائویا آکاگوما از ژاپن را برد و در دومین مبارزه نیز ساپاروف از ترکمنستان را با نتیجه ۱۵ بر ۴ شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

پیش از این امیر محمد یزدانی در ۶۵ و یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز با شکست رقبای خود ضمن راه یابی به فینال این رقابت ها، موفق به کسب سهمیه المپیک برای ایران شدند.

به این ترتیب کشتی آزاد ایران با احتساب کسب ۳ سهمیه در رقابت های جهانی ۲۰۱۹ و ۳ سهمیه در رقابت های امروز(یکشنبه) گزینشی المپیک ۲۰۲۱ در قاره آسیا، به ۶ سهمیه کامل المپیک توکیو رسید.

رقابت های گزینشی جهانی که اردیبهشت ماه در بلغارستان برگزار می شود، آخرین فرصت کسب سهمیه برای کشورهای جهان خواهد بود.

کشتی فرنگی ایران نیز ۵ سهمیه المپیک را بدست آورده و نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران اردیبهشت برای کسب تنها سهمیه باقیمانده در رقابت های جهانی گزینشی المپیک شرکت می کند.

 

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کشتی آزاد ایران سهمیه المپیک ۳ سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • پرسپولیس به سرنوشت استقلال دچار شد/ شمسایی، ناپلئونی به فینال رفت!
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد