Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:49:19 GMT

هفت بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جان باختند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۱۰۰۹

هفت بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جان باختند

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز یزدانپناه ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شمار جان باختگان کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۴۹۱ نفر رسید.

وی با بیان اینکه پنج نفر از فوت شدگان کرونایی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان گچساران، بوده است، گفت: یک نفر نیز مربوط به شهر دهدشت و یک نفر نیز مربوط به بویراحمد بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانپناه اظهار داشت: در حال حاضر، ۴۶۷ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۱۳ نفر کرونای قطعی هستند، گفت: همچنین ۲۲ نفر در بخش «ای سی یوی» بیمارستان‌های استان بستری هستند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: روزانه ۵۰۰ تا ۸۰۰ بیمار کرونایی مثبت طی فروردین ماه داشته ایم و طی دو هفته پیش رو تعداد مرگ و میرهای کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش می‌یابد و روند افزایشی مرگ و میر کرونایی استان از امروز شروع شده است.

وی افزود: تخت‌های بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه پُر شدن هستند بنابراین از مردم استان می‌خواهیم که پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و رعایت و اجرا کنند تا از این شرایط عبور کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکید کرد: بیمارستان شهر باشت با امکانات، تجهیزات، نیرو و دارو راه اندازی شده و بیمارستان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های استان است که صبح امروز چهار بیمار پذیرش کرده و برای پذیرش بیماران کرونایی دهدشت، چرام و لنده ظرفیت دارد اما باید قبل اعزام بیماران با ستاد اعزام استان هماهنگی شود.

کد خبر 5186505

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قربانیان کرونا پرویز یزدان پناه ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 گرگان اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد