Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک آینده با هدف پشتیبانی از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، فرصت بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی، توسط مشاغل غیردولتی آسیب‌دیده از کرونا در استان خوزستان را به‌مدت حداکثر سه ماه از اسفندماه سال 1399، تمدید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، بر اساس مصوبه اقتصادی ستاد کرونا، بانک آینده در چارچوب ضوابط و مقررات موجود، مطالبات این دسته از کسب‌وکارها را که مؤعد بازپرداخت آن در ماه‌های: اسفند سال 1399، فروردین و اردیبهشت سال 1400 است- منوط به آن‌که بدهی آن‌ها به شیکه بانکی تا تاریخ 01/12/1398 در طبقه جاری قرار داشته باشد- به پایان دوره بازپرداخت اقساط این تسهیلات، انتقال خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در خصوص تسهیلات با بازپرداخت دفعی نیز که سررسید آن‌ها در بازه‌زمانی پیش‌گفته باشد، زمان بازپرداخت دفعی آن‌ها به دو ماه (شصت روز)، پس از تاریخ سررسید، منتقل می‌شود. مهلت زمانی پیش‌بینی شده، مشمول هیچ‌گونه جریمه و کارمزد اضافی نخواهد بود.
مهلت ثبت‌نام متقاضیان برای دریافت تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده در حوزه‌های گردشگری، ورزش و جوانان و فرهنگ و هنر نیز صرفاً برای استان خوزستان تا پایان اردیبهشت‌ماه سال 1400 با دوره تنفس سه‌ماهه، تمدید شد.
در خصوص دسته‌چک‌های صادر شده در شعب بانک‌های این استان، چنان‌چه سررسید چک صادر شده در بازه‌زمانی ماه‌های: اسفند سال 1399 و فروردین و اردیبهشت سال 1400 باشد و منجر به برگشت و صدور گواهی‌نامه عدم‌پرداخت شود، در صورت تسلیم تقاضای مشمولان به بانک، تا یک ماه پس از تاریخ برگشت، شامل ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های قانون چک، نخواهد بود
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین اقدامات آتش سوزی واحدهای مسکونی و تجاری منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم (ع) از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز دو اکیپ نقشه برداری در امامزاده ابراهیم (ع) مستقر شدند، افزود: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده در حادثه آتش سوزی به دلیل تعیین حدود اربعه مالکین و جلوگیری از تداخل به زمین های همجوار انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر اینکه پس از اتمام نقشه برداری این بنیاد نسبت به آواربرداری اقدام می‌شود، تصریح کرد: این عملیات که از امروز آغاز شده بین یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد.

کد خبر 6097275

دیگر خبرها

  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم