Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@01:17:52 GMT

استقبال نيشابور از روز ملي عطار نيشابوري

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۱۳۱۳

استقبال نيشابور از روز ملي عطار نيشابوري

خبرگزاری آریا- همزمان با 25 فروردین  بزرگداشت روزملی شیخ فرید الدین محمد  عطار نیشابوری برنامه های متنوع فرهنگی ،ادبی وهنری در نیشابور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ، رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و دبیر بزرگداشت روز ملی عطار نیشابوری اظهارکرد:  امسال با برنامه ریزی به عمل آمده  و  مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و ضرورت اجرای دقیق دستورالعمل فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و پرهیز از شکل گیری تجمعات پر خطر به منظور اطمینان از قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، بزرگداشت روزملی شیخ فرید الدین محمد  عطار نیشابوری  برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیرضا سیدآبادی گفت: باتشکیل ستادی متشکل از فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر،نیروی انتظامی ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،اداره صمت ،  ادارات آموزش وپرورش قطب شهید شوشتری، اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری، دانشگاه آزاد اسلامی،اداره کتابخانه های عمومی و انجمن های فرهنگی ،هنری وادبی  این برنامه های متنوع برگزار می گردد.   
                                                   
وی خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره بربال سیمرغ سه شنبه24 فروردین 1400 ساعت 10صبح از شبکه مجازی شاد – کانال تکنولوژی قطب شهید شوشتری مقطع ابتدایی   وشب شعر دانشجویی    توسط دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 21 شب  در فضای مجازی برکزار می شود.

دبیر ستاد بزرگداشت روز ملی عطار نیشابوری یادآورشد: برنامه شبی با عطارشامل برنامه های فرهنگی وهنری  سه شنبه 24فروردین 1400 ساعت 21شب توسط  اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری  در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی نیشابور عنوان کرد: چهارشنبه  25 فروردین 1400  همزمان باروز ملی شیخ فرید الدین محمد  عطار نیشابوری ساعت 10 صبح توسط اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیشابور با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به نمایندگی از تمام مشتاقان عطار در جهان ، ایران ونیشابور آرامگاه  این عارف نامی را گلباران خواهند کرد.

وی عنوان کرد: چهارشنبه  25 فروردین 1400  ساعت 15 بعد از ظهر   اختتامیه مسابقات فرهنگی و هنری  ادارات آموزش و پرورش قطب شهید شوشتری برکزار گردیده و همایش علمی عطارنیشابوری  ساعت 17 بعد ازظهر  باحضور عطار شناسان توسط دانشگاه آزاد اسلامی در فضای مجازی برگزار می گردد.

سیدآبادی اذعان کرد: مسابقات فرهنگی و هنری عطار ویژه  دانشجویان توسط دانشگاه آزاد اسلامی، مسابقات کتابخوانی و پویش شعر با موضوع : اشعار و زندگی نامه عطارنیشابوری توسط  اداره امورکتابخانه های عمومی  و نمایشگاه مجازی عکس آثار عطارنیشابوری برگزار خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: همچنین  مسابقه عطار شناسی  شامل   پادکست ، ویدیو کت ، نرم افزار موبایل و فیلم کوتاه از آثار و زندگی نامه و اندیشه های عطار نیشابوری برگزار خواهدشد.//سیدباقر میرعلمدار


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استقبال نیشابور از روز ملی عطار نیشابوری دانشگاه آزاد اسلامی عطار نیشابوری فروردین 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی

شعبان سعید وزیر توسعه صنایع و تجارت تانزانیا در جریان بازدید از یکی از کارخانه‌های بزرگ تولید لوازم خانگی کشور در شهرک صنعتی محمودآباد قم گفت: برای من خیلی جالب بود که مجموعه‌ای با چنین ظرفیت توانسته محصولات متنوعی از انواع لوازم خانگی را به صورت وسیع تولید کند.

او افزود: با توجه به اینکه این مجموعه توانسته به دانش فنی تولید لوازم خانگی با کیفیت و تنوع بالا دست یابد ما بسیار علاقمندیم از تجارب و این توانمندی‌ها در کشورمان استفاده کنیم.

وزیر توسعه صنایع و تجارت تآنزانیا نیاز کشور‌های آفریقایی را به این گونه محصولات بسیار زیاد دانست و یادآور شد: باید تلاش کنیم روابط تجاری و اقتصادی را با تولید کنندگان ایرانی افزایش دهیم.

او افزود: به طور ویژه محصولات این شرکت مورد توجه ما قرار گرفته و ما از مدیران این کارخانه خواسته‌ایم که در تانزانیا حضوری فعال داشته باشند تا محصولات ایرانی بیش از پیش در بازار‌های آفریقایی وارد شود.

قائم مقام این واحد صنعتی هم گفت: به برکت نظام اسلامی و اقدامات دولت سیزدهم ظرفیت‌های خوبی پیش روی تولید کنند ایرانی قرار گرفته و این آمادگی وجود دارد که سالانه یک میلیون دستگاه انواع لوازم خانگی را به کشور‌های آفریقایی صادر کنیم.

اسحاقی یادآورشد: تانزانیا می‌تواند پل ارتباطی بین جمهوری اسلامی ایران و آفریقا باشد که در گام نخست صادرات محصول و در گام بعدی انتقال دانش فنی را انجام دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی