Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوی گفت: ۱۶ نفر از کارکنان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی به عنوان برترین های مسابقه کتابخوانی نماز معرفی وتجلیل شدند.

حجت الاسلام«سید علی موسوی» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز با هدف آشنایی بیشتر با فرهنگ و اهداف انسان ساز نماز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در این مسابقه که در دو بخش کارکنان و فرزندان خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد قریب 60 نفر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه در این مسابقه برای کارکنان این اداره کل و شهرستانها از کتاب «فرمول رفاقت» از ستاد اقامه نماز کشور و برای فرزندان کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتاب «خداجون دوستت دارم» برگزار شد اظهار داشت : دربخش کارکنان 40 نفر ودربخش فرزندان 50 نفر شرکت کردند.

 

وی با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی نماز در بخش کارکنان به صورت الکترونیکی و برای فرزندان خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب نقاشی برگزار شد اضافه کرد: 16 نفر دربخش کارکنان و سه نفر در بخش فرزندان به عنوان برترین ها معرفی وتجلیل شدند.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه به فعالیتهای شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان اشاره داشت وافزود: تجلیل از فعالان نماز،حمایت از سرود نماز،تولید محتوا جهت استفاده درفضای مجازی واستفاده ازتیم فضای مجازی قافله،حمایت از مسابقه طراحی پوستر راز نیاز،حمایت از مسابقه قرائت سوره حمد واذان، حمایت معنوی از مسابقه کتابخوانی چرا نماز،حمایت از نویسندگان کتاب با موضوع نماز وحمایت از هنرمندانی که در زمینه نماز اثر تولید کرده اند از جمله این فعالیت ها است.

 

دبیرستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اهمیت دادن افراد در محیط خانواده، کار و جامعه به نماز را کلیدی‏ترین عنصر برای اصلاح افراد و پل ارتباطی بین خدا و بندگان و مایه صفای روح و پاکی دل و پرهیز از گناهان دانست وافزود: تلاش در جهت ترویج فرهنگ نماز لازم و ضروری است.

 

وی نمازرا پل ارتباطی بین خداوند متعال و بنده اش عنوان کردوافزود: با ترویج وگسترش نماز در بین خانواده ها می توان آسیب های اجتماعی  را کاهش دهیم.

 

حجت الاسلام موسوی به تأثیرات نماز در زندگی انسان اشاره داشت وگفت: نماز یکی از لحظات ناب بندگی است که نمود آن در صحنه عاشورا بود.

 

به برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برای ترویج و تبلیغ نماز در جامعه اشاره داشت وگفت: تجلیل از فعالان نماز در حوزه فرهنگ و هنراز برنامه ها است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه کتابخوانی معرفی برترین ها فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان مسابقه کتابخوانی نماز اداره کل فرهنگ حجت الاسلام اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ این مسابقات باحضور ۲۴ تیم که از دی ماه سال گذشته به رقابت پرداختندآغاز ودر ۱۲ اردیبهشت سال جاری اختتامیه آن درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این مسابقات بایادونام شهدای مدافع حرم برگزارودرپایان ازتیم هاونفرات برترتجلیل شد.

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی