Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان "ورامین" از دستگیری اعضای باند سارقان سیم و کابل برق با 30 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "جعفر شمس بیرانوند" اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان "ورامین"، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 12 مرکزی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و اجرای طرحهای شبانه روزی موفق به شناسایی 2 متهم در این خصوص شده و طی هماهنگی با مقام قضائی، هر 2 نفر را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ بیرانوند بیان داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده با اعتراف به 30 فقره سرقت سیم و کابل در سطح شهرستان "ورامین"، اظهار داشتند اموال مسروقه را به 2مالخر در یک ضایعاتی فروخته اند که با تلاش پلیس و با هماهنگی مقام قضائی آن 2 مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان با استفاده از خودروهای مسروقه اقدام به سرقت می کردند، تصریح کرد: در همین راستا 2 دستگاه خودروی مسروقه و مقادیری سیم و کابل برق از مخفیگاه متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "ورامین" با اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه از سوی کارشناسان اداره برق 3 میلیارد ریال براورد شده است، خاطر نشان کرد: هر 4 متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.$پلیس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سیم و کابل فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی