Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@21:55:27 GMT

انجام کار علمی دانشگاه سیدجمال در بحث آسیب‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۱۴۷۸

انجام کار علمی دانشگاه سیدجمال در بحث آسیب‌های اجتماعی

ایسنا/همدان رئیس دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی از انجام کار علمی در زمینه آسیب های اجتماعی توسط این دانشگاه در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

دکتر حسین مرادی‌مخلص در گفت‌وگو با ایسنا، مطرح کرد: در شهریورماه ۱۴۰۰ این دانشگاه تصمیم دارد یک کار علمی و دقیق در بحث آسیب های اجتماعی با محوریت اسدآباد را انجام دهد و در این کار علمی پژوهشگران کشوری را نیز پای کار آورد و  ضمن گفتمان گرفتن، یک پویش رسانه ای راه اندازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی با مأموریت علوم انسانی افزود: در راستای این کار علمی با انعقاد تفاهم نامه لازم با مجموعه دانشکده علوم پزشکی شهرستان نسبت به این امر اقدام خواهد شد.

مرادی‌مخلص با بیان اینکه وجود دانشگاه سیدجمال الدین امروز برای شهرستان اسدآباد با حمایت مسئولان یک ظرفیت ملی به شمار می رود، اضافه کرد: برای انجام این کار علمی نیاز به حمایت معنوی و ریسک پذیری خواهد بود تا بتوانیم با حمایت ها با یک تیم قوی و منسجم این برنامه را به مرحله اجرا بگذاریم.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت فضای مجازی و با تأکید بر اینکه باید به داد فضای مجازی برسیم، تصریح کرد: تولید محتوا و غنی سازی کانال های فضای مجازی از نقش مؤثری در رفع دغدغه رها بودن کانال های فضای مجازی و مدیریت آنها برخوردار خواهد بود که می طلبد در این راستا با یک کار تیمی و رویکرد مهندسی شده و مشخص کردن منابعی چون وصیتنامه شهدا، منویات رهبری و مسائل مختلف اجتماعی نسبت به تولید محتوا اقدام کرد.

مرادی‌مخلص با بیان اینکه با ظرفیت تولید محتواهای غنی ظرفیت تحقق مدیریت فضای مجازی وجود دارد، اظهار کرد: با تولید محتوا و نیز انجام کار علمی در زمینه آسیب های اجتماعی و انعکاس این کارهای علمی و تولید محتوا در کانال ها با یک پویش رسانه ای نسبت به ارزیابی این برنامه اقدام کنیم تا ببینیم چه اتفاقی با این نوع از رویکرد افتاده است.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه سیدجمال الدین با مأموریت علوم انسانی یک برند تفکر بیداری اسلامی با وجود شخصیتی چون سیدجمال الدین اسدآبادی به شمار می رود، یادآور شد: این امر رسالت دانشگاه سیدجمال الدین را به طور قطع بیشتر کرده و باید در بحث علوم انسانی با یک رویکرد قوی وارد میدان شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی فضای مجازی پویش آسیب اجتماعی استانی علمی و آموزشی دانشگاه سیدجمال الدین آسیب های اجتماعی تولید محتوا فضای مجازی کار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟