Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:55:43 GMT

پخش ویژه‌برنامه «مهنا» در استقبال از ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۱۵۷۵

پخش ویژه‌برنامه «مهنا» در استقبال از ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، با نزدیک شدن ماه مهمانی خدا، ویژه برنامه استقبال از ماه مبارک رمضان با عنوان «مهنّا» از طریق روبیکا پخش می‌شود. 

ویژه برنامه «مهنّا» که اقدامی در راستای آماده‌سازی مردم برای ورود به ماه مبارک رمضان برای بهره‌برداری حداکثری از فیوضات رمضان الکریم است، توسط تیمی متمرکز و متخصص از همراه اول و روبیکا در کربلای معلی ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهنّا که به‌معنای «گوارا» است روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری(۲۳ و ۲۴ فروردین) رأس ساعت ۲۱ با اجرای مژده لواسانی، روایتگری حامد عسکری، مداحی حمید علیمی همچنین سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی سرلک از طریق روبیکا برای تمام ایرانیان پخش می‌شود.

همراه اول با در اختیار قرار دادن ظرفیت‌های لازم زیرساختی و ارتباطی به سوپر اپ روبیکا، تمام سعی خود را برای ایجاد فرصتی مناسب و درخور ایام ماه مبارک رمضان و غنی‌سازی محتوای فضای دیجیتال کشور انجام می‌دهد تا مردم در دوران خانه‌نشینی و حفظ پروتکل‌های بهداشتی، با کمترین دغدغه بتوانند تک تک لحظات معنوی این ماه را همراهی کنند.

لازم به ذکر است، همراه اول همزمان با شیوع کرونا در کشور ضمن تقویت و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، در رویدادهای خاص و با تکیه بر بسترهای خود گام‌های مهمی در عرصه محتوای دیجیتال برداشت که نظیر آن را در ماه محرم سال گذشته و عزادارای سید و سالار شهیدان شاهد بودیم؛ همراه اول با همکاری پیام‌رسان بومی روبیکا امکان ویژه‌ای را برای هیأت‌های مذهبی سراسر کشور فراهم آورد که برگزاری مراسم‌ عزاداری را در دوران محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، تسهیل کرد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان پخش ویژه برنامه مهنا در استقبال از ماه مبارک رمضان همراه اول علی سرلک مژده لواسانی حمید علیمی حامد عسگری ماه مبارک رمضان همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس

روز نخست ماه می (۱۱ اردیبهشت) به پاسداشت تلاش‌های بی‌وقفه کارگران در سراسر دنیا «روز کارگر» نامگذاری شده است.

به همین مناسبت، علی ملیحی، روزنامه‌نگار با انتشار تصویری روز کارگر را گرامی داشته است.

او در توضیح این تصویر نوشت: "روز کارگر مبارک. کارگر کارخانه ارج هنگام صرف ناهار، سال ۱۳۵۶، عکس از عباس عطار"

منبع: برترین‌ها

tags # تقویم ، حقوق کارگران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا