Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:49:04 GMT

عملکرد کم نظیر 4 مهره تهاجمی فولاد در آسیا (آمار)

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۱۶۳۰

مربع تهاجمی قرمزپوشان اهوازی نقش پررنگی در ثبت پیروزی پر گل برابر نماینده امارات در پلی آف آسیا داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در شرایطی تیم فوتبال فولاد خوزستان با نتیجه 4 بر صفر برابر مشکی و بنفش پوشان اماراتی به برتری رسید که چهار بازیکن خط هجومی این تیم تمام گل های این بازی را ساختند و به استثنای گل اول که با شوت بسیار خوب صالح حردانی وارد دروزاه العین شد، بقیه را خودشان به هدف نشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گل اول بازی روی پاس دقیق احمدزاده و ضربه صالح حردانی به ثمر رسید و گل دوم در دقایق ابتدایی نیمه دوم روی ارسال کرنر دقیق پاتوسی به محوطه شش دوم و ضربه سر شیمبا به گل نشست.

 

گل سوم بازی پس از حرکت انفرادی ساسان انصاری به دست آمد که پاتوسی توپ سرگردان این بازیکن پس از درگیری با مدافعان العین را قاپید و با یک ضربه پای راست به زاویه مخالف خالد عیسی دروازه را باز کرد و در نهایت در دقایقی که شاگردان امانوئل پدرو قافیه را به حریفشان واگذار کرده بودند، در دفاع برای بازیسازی دچار اشتباه شدند و پاس دقیق ساسان انصاری، مهاجم فولاد یعنی لوسیانو پریرا (شیمبا) را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن هم با یک ضربه تمام کننده، گل چهارم را به نام خودش ثبت کرد.

 

 

معمولا در بازی ها شاهد درخشش برخی مهره های تهاجمی تیم های مختلف هستیم ولی دیدار فولاد خوزستان و العین امارات مسابقه ای بود که طی آن تمام بازیکنان تیم جواد نکونام و به خصوص 4 مهره تهاجمی این تیم قابل تحسین و چشم گیر بازی کردند و البته هواداران تیمشان را به موفقیت در مرحله گروهی امیدوار.

فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!