Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد دستورانی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان در سالن غدیر استانداری ابراز داشت: در صورت تغییر در تصمیمات وزارت آموزش و پرورش در این حوزه، اقدامات جدید در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: ۴۰۰ میلیارد ریال به منظور تکمیل ساختمان نیمه تمام آموزش و پرورش اختصاص یافت و امید است با همراهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان سمنان، تا قبل از پایان دولت افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ شاخص های آموزشی در استان رشد خوبی داشت و در امتحانات نهایی در سرجمع قبولی، ۲ درصد رشد محقق شد و به ۹۱ درصد رسید و میانگین نمرات نیز  ۳ درصد افزایش یافت.

دستورانی گفت: در سال تحصیلی جاری با تشکیل پایگاه های کیفیت بخشی، در راستای افزایش کیفیت امور پرورشی و آموزشی و مباحث تعلیم و تربیت تلاش می‌شود.

وی با اشاره به ۲ شیوه تقدیر وزارتی و استانی از معلمان در هفته گرامیداشت مقام معلم بیان کرد: در تقدیر وزارتی، ۱۲ سهمیه به استان سمنان اختصاص پیدا کرد که بر اساس شاخص های مبتنی بر زیست بوم جدید و زندگی در شرایط کرونا انتخاب می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: در تقدیر استانی نیز ۲۱ سهمیه در نظر گرفته شد که از بین معلمان، مدیران، ایثارگران، رانندگان، نیروهای خدمات و معلمان استثنایی و غیردولتی مدارس استان،  بر اساس شاخص های دانش، نگرش و مهارت انتخاب می‌شوند.

۱۱۸ هزار و ۴۶۴ دانش‌آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در استان سمنان ثبت نام کردند

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا سمنان اداره کل آموزش و پرورش سمنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا سمنان مدارس ویروس کرونا سمنان اداره کل آموزش و پرورش سمنان اخبار کنکور آموزش و پرورش استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی