Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@16:34:15 GMT

هنرمند برتر سال ۹۹ ایلام معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۱۷۹۲

هنرمند برتر سال ۹۹ ایلام معرفی شد

به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ آیین تجلیل از استاد صندوق آبادی، هنرمند برتر سال ۹۹ ایلام روز یکشنبه با حضور استاندار ایلام و جمعی از هنرمندان و مسئولان  همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در استانداری ایلام برگزار شد.
مدیر حوزه هنری استان ایلام در این آیین اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی ذیل گفتمان سیاسی اسلام و در تقابل با گفتمان مادی گرایی است، آنچه در گفتمان هنری انقلاب اسلامی نهفته توجه به ارزش‌های معنوی و انسانی است
محمدعلی قاسمی افزود: در گفتمان هنر انقلاب اسلامی توجه به مکارم اخلاقی و انسانی به عنوان گوهری ارزشمند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است
وی تاکید کرد: مهمترین مولفه هنر انقلاب اسلامی عدالت محوری و رسیدن به کشف حقیقت است که آرزوی همه انسان‌هاست
علی اشرف صندوق آبادی از پیشکسوتان هنر خوشنویسی و نقاشی استان ایلام و از چهره های برتر این هنر در کشور محسوب می شود که در این عرصه صاحب آثار متعدد و موفقیتهای فراوان است
صندوق آبادی متولد سال ۱۳۳۹ در ایلام است که هنر خوشنویسی را زیر نظر اساتید برجسته خوشنویسی ایران نظیر استاد عبدالله جوادی، غلامحسین امیرخانی و یدالله کابلی خوانساری فرا گرفته است
وی دارای تحصیلات فوق لیسانس مدیریت بوده که ضمن داشتن گواهی نامه استادی انجمن خوشنویسان ایران، دکتری تخصصی هنر درجه یک را داراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خوشنویسی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شدند.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان